Sağlık Evde ye -iç -yat döngüsünü hangi aktivitelerle kırıyorsunuz? hayaller_tanjant90 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Böyle giderse kilo alıcaz, hareket lazım. Hulahop almıştım çeviririm diye ama bu bölgesel çalışma oluyor biraz Evde ye -iç -yat döngüsünü hangi aktivitelerle kırıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
FtEmrecan Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Koltuktan kalkıyorum bazen wc ye gidiyorum bazen yemek yemek için masaya yürüyorum 0 2 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Arada balkona da çık Yorumla FtEmrecan +1 yıl Her onu unuttum arada onu da yapıyorum :D Yorumla
wimpi Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl playstation da avcilik yapiyorum hareket olsun diye 😅 0 1 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Çok iyi, sen günde 1000 cal falan yakıyosundur haa Yorumla
Erdemalssrt234 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Tabikide telefonnn 0 8 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Tipe bak hahsjjj Yorumla Iyogi +1 yıl Mütüş 😅😅 Yorumla Erdemalssrt234 +1 yıl Ben ünlüyüm kızlar https://www.youtube.com/watch?v=S3WnmY28lQs B) Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Kanka sakin ol, takipçin 300 ü geçerse düşüp bayılmazsın umarım. Yorumla Erdemalssrt234 +1 yıl Hayır sadece yorum yap ne olur :) Yorumla Erdemalssrt234 +1 yıl İstersen küfret ama yorum yap kölen olurum ya Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Yazık be, yapayım bari Yorumla Erdemalssrt234 +1 yıl Allah rızası için ya, Yorumla
Azat69 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl benim günüm böyle geçmediği için sorun yok :)) 0 1 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Oldu Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Sağlık konusunda 2,1b cevap paylaştı. Aktivite aktivitedir tebrikler 0 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 821 cevap paylaştı. kilo derdim yok baya iyiyim jkjkjk 0 7 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Maymunlara corona bulaşmıyormuş, sen rahat ol Yorumla Kâl-Ell +1 yıl aynı soydan geliyoruz sende rahat ol jkjkjk Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Ben evrimi atlattım sen daha başındasın ama ciguli Yorumla Kâl-Ell +1 yıl Ah hayaller hayatlar jkjkjk Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Senin hayat cos180° Yorumla Kâl-Ell +1 yıl tamam hadi köyüne jkjkjk Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Oldu, sende mağrana Yorumla
mtixz Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Evet biraz basenlerde fazlalık var 0 12 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Hoşt Yorumla mtixz +1 yıl RIIRRRRR HAV HAV Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Kıs kıs galeeeee mırrah mıraah Yorumla mtixz +1 yıl Salak kız ben seni tanıyorum sen daha önce bırakmıştın siteyi yine mi geldin Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Salak çocuk sanane Yorumla mtixz +1 yıl Tanrı bir yerden verip bir yerden alıyor işte güzelsin ama canımsın.. Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Anan canım Yorumla mtixz +1 yıl Öküz Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Aa senin adın Yorumla mtixz +1 yıl Azıcık hanımefendi ol hanımefendi Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Olamam bu siteye anca bu kadar Yorumla mtixz +1 yıl Sende haklısın canım Yorumla
kurstdgn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Siz ne güzel evdesiniz biz çalışıyoruz hâlâ 0 4 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Nerede Yorumla kurstdgn +1 yıl Gaziantep ve vakanın en çok olduğu il burası Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Fatma şahinin kızı da corona olmuş, sanırım. İki gün öncede kırgızistandan bir arkadaşım okula döndü ve çok duyarsız biri. Karantinaya söyleniyordu. O kaçarsa sıçtınız.%100 korona getirmiştir Yorumla kurstdgn +1 yıl Antepte cok coronalı Yorumla
Theseuzs Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl ulan millet hapishanede yıllarca yaşıyor ölmeyIz bence ajd 0 13 Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Aynı şey değil ama sen anlamazsın düz mantık Yorumla Theseuzs +1 yıl Hey Allah I'm manyak kadın Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Hoşt Yorumla Theseuzs +1 yıl Ruh hastası misin nedir bu gerginlik sjjdf Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Hoşt. Yorumla Theseuzs +1 yıl Sovcem simdi :D host sensin Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Sen daha çok hoşt Yorumla Theseuzs +1 yıl mal seni Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl mal seni Yorumla Theseuzs +1 yıl Sen evde kalma fazla iyi değilsin Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Oldu Yorumla Theseuzs +1 yıl Virüs bulaşmaz sana a Yorumla hayaller_tanjant90 +1 yıl Tamam oldu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Koltuktan kalkıyorum bazen wc ye gidiyorum bazen yemek yemek için masaya yürüyorum
Arada balkona da çık
Her onu unuttum arada onu da yapıyorum :D
playstation da avcilik yapiyorum hareket olsun diye 😅
Çok iyi, sen günde 1000 cal falan yakıyosundur haa
Tabikide telefonnn
Tipe bak hahsjjj
Mütüş 😅😅
Ben ünlüyüm kızlar https://www.youtube.com/watch?v=S3WnmY28lQs
B)
Kanka sakin ol, takipçin 300 ü geçerse düşüp bayılmazsın umarım.
Hayır sadece yorum yap ne olur :)
İstersen küfret ama yorum yap kölen olurum ya
Yazık be, yapayım bari
Allah rızası için ya,
benim günüm böyle geçmediği için sorun yok :))
Oldu
Aktivite aktivitedir tebrikler
kilo derdim yok baya iyiyim jkjkjk
Maymunlara corona bulaşmıyormuş, sen rahat ol
aynı soydan geliyoruz sende rahat ol jkjkjk
Ben evrimi atlattım sen daha başındasın ama ciguli
Ah hayaller hayatlar jkjkjk
Senin hayat cos180°
tamam hadi köyüne jkjkjk
Oldu, sende mağrana
KS ve şınav çek abla 😊
Evet biraz basenlerde fazlalık var
Hoşt
RIIRRRRR HAV HAV
Kıs kıs galeeeee mırrah mıraah
Salak kız ben seni tanıyorum sen daha önce bırakmıştın siteyi yine mi geldin
Salak çocuk sanane
Tanrı bir yerden verip bir yerden alıyor işte güzelsin ama canımsın..
Anan canım
Öküz
Aa senin adın
Azıcık hanımefendi ol hanımefendi
Olamam bu siteye anca bu kadar
Sende haklısın canım
Siz ne güzel evdesiniz biz çalışıyoruz hâlâ
Nerede
Gaziantep ve vakanın en çok olduğu il burası
Fatma şahinin kızı da corona olmuş, sanırım. İki gün öncede kırgızistandan bir arkadaşım okula döndü ve çok duyarsız biri. Karantinaya söyleniyordu. O kaçarsa sıçtınız.%100 korona getirmiştir
Antepte cok coronalı
ulan millet hapishanede yıllarca yaşıyor ölmeyIz bence ajd
Aynı şey değil ama sen anlamazsın düz mantık
Hey Allah I'm manyak kadın
Hoşt
Ruh hastası misin nedir bu gerginlik sjjdf
Hoşt.
Sovcem simdi :D host sensin
Sen daha çok hoşt
mal seni
mal seni
Sen evde kalma fazla iyi değilsin
Oldu
Virüs bulaşmaz sana a
Tamam oldu
Netflix film dizi izlemece
Keşke benim olsa 🤣