Bazı doktorlar işini layıkıyla yaparken diğer tarafta bazıları neden doğru dürüst işini yapmıyor?

Voleybolcu bir arkadaşım var, düşüp parmağını kırmıştı ve alçıya almışlardı, ama yanlış kaynamış ve sinir sıkışması oluşmuş. Doktoru ya ameliyat, ya da yeniden kırılacak demiş. İnat ediyor tedavi olmayacağım şimdilik diye. Böyle devam ederse 6 ay sahalardan uzak kalması lazım. Takımın as oyuncusu ve soğutucu spreyle duruyor Eren. Tabi 2 hafta sonra da maçlar başlıyor. Yanlış alçı yapan kişiler tabi ki mevcut bu zamanında benimde başıma gelmişti, hatta masum bir meleğinde gerçi o zaman o çocuğun bileğini Trafik hast uyuşturmadan kırmışlardı. Tek diyeceğim bazı doktorlar işini layıkıyla yapar umarım.
Bazı doktorlar işini layıkıyla yaparken diğer tarafta bazıları neden doğru dürüst işini yapmıyor?
Cevapla