Sizce bel kıvrımım var mi yoksa yağ bezesi gibi mi duruyor10kg vermeden önce arkadaşım kütük gibi belin vardemişti çok üzülmüştüm?

Sizce bel kıvrımım var mi yoksa yağ bezesi gibi mi duruyor10kg vermeden önce arkadaşım kütük gibi belin vardemişti çok üzülmüştüm?
Sizce bel kıvrımım var mi yoksa yağ bezesi gibi mi duruyor10kg vermeden önce arkadaşım kütük gibi belin vardemişti çok üzülmüştüm?
Cevapla