Ofis tipi diş beyazlatma yaptırdım, aranızda yaptırmayı düşünen var mı?

Selam beyaz dişler,

Bugün ofis tipi diş beyazlatma işlemi yaptırdım. Öncesinde çok fazla yazı okudum, diş beyazlatma deneyimi paylaşan kişileri okudum derken karar verdim ve bugün ilk seansı geçirdim.

Öncelikle ilki 20, ikincisi 15 dakika kadar süren iki set şeklinde yapıldı. Diş etini koruyucu mavi bir bant çekti ve sonrasında ilacı sürüp, ışın altında bekledim. Dişlerimde tek tek şimşekler çaktı, çok yoğun şekilde kamaşma oldu. Bir sağdan bir soldan derken baya zorlandım açıkçası. Sonrasında 20 dk sonunda temizledi ve birkaç dakika dinlendikten sonra - ki ağız aparatı takıldığı için hareketsiz durman lazım bir şeyi de ısırıyorsun böylece dilin de hareket etmiyor. Ağız kemiklerin ağrıyor- ikinci kez ilacı sürdü ve gene beklemeye başladım.

Bu sefer ağrı biraz azaldı gibi ya da alıştım bilmiyorum, 15 dk sonunda çok huylandım ve keselim artık dedim.

Başlarken, diş rengine bakıyor elindeki karteladan, m1 m2 m3 tonları ve hepsinin de 3'er alt tonu var.
Ofis tipi diş beyazlatma yaptırdım, aranızda yaptırmayı düşünen var mı?
Buna benzer bir şey düşünebilirsiniz. Bulduğum bu fotoğrafta bütün dişler sarı gibi ama doktorumun kartelasındakiler bu kadar değildi. Belki çekim ışığındandır bilmiyorum. Benimki en ortadaki m3 tonu idi; seans bittiğinde m2-2 oldu. Yani soldan üçüncüye kadar açıldı. Daha 2 seansım daha olacak. Ayrıca 15 gün kadar açılmaya devam edeceğini söyledi doktorum. Yani beklenen 2. gruptan 1. renge dönmesi. Bu da ortalama 2 ton (alt tonları ile birlikte 5 ton) demek oluyor ki gayet yeterli.

Acıyor mu, şu an aşırı sızlamam var. Özelikle ön dişlerim sürekli kamaşık halde; arada da sızı vuruyor. Ağrı kesici al dedi ama evde bulamadım. Umarım yarına bir şeyim kalmaz. Çok kolay bir şey değilmiş onu kesin söyleyebilirim. Çok sızlamam var ama pişman da değilim açıkçası.

Bu kadar anlattım çünkü detaylı anlatan yazılar pek göremedim internette. Belki merak ediyorsunuzdur diye yazmak istedim. 2020 ofis tipi diş beyazlatma fiyatı 1500 TL civarı.

Not: Eğer diş taşı sorununuz varsa önce onu temizliyorlar. Benim yoktu direkt başladık.

Umarım işe yaramıştır. Yaptırmak isteyen var mıydı?
Ofis tipi diş beyazlatma yaptırdım, aranızda yaptırmayı düşünen var mı?
Cevapla