Hormonlara Dâhiliye baktı sorun yoktu dedi ama bunlar var ve aşırı rahatsız ediyor, sarartsam artıyor gibi 😔😔 annem, ablalarım pamuk gibi kıllı değiller kesinlikle



Şifa orucu yap, her doktora da güvenme başka doktora da kontrole git. Abur cuburu kesinlikle kes, onlar hormonları bozuyor, sigara alkol varsa kes, sağlıklı beslen, 3 ay sağlıklı beslen, öncesinde 5 gün su orucu yap, kanın temizlensin, vücudun kendine grlsin. Bjr problem kalmaz. Aldığında görünmeyecek şekilde çıkar. Tüm sebebi hazır, paketlenmiş gıdalar, aburcuburlar vs vs
Evet bir yandan da haklısın
Deneyeceğim
Arkadaşımdada aynısı vardı ağdayla alıodu ondan çoğalıodu
Hiç almadım
Peki şey bu siyah maske felan kullandınmı
Hayır hayır hiçbirşey değdirmedim
14 yaşımda çıktı bir daha da gitmedi
O xaman hormon bozuklupu olabilir ben cilt okuorum cilt yapın karma ya da yağlıysada çıkabilir ya da ayva tüylerin faxla gelişmiştir
Bir sürü nedeni var
Karma cildim var
İşin garibi genel yüzümde kıl yok pamuk gibi
Tek çene kısmı böyle aşırı sinirimi bozuyor
Yani o xaman büyük ihtimal hormon bozukluğudur yasın 18 den yukarıysa lazere gidebilirsin
19 yaşındayım
Dâhiliye de hormonlar normal dendi
Hmm o zaman tek bir şey var ayva tüylerin siyahlaşmıstır çok çokmu seyrekmi
Çok seyrek
Yani büyük ihtimal öyledir ayva tüylerin fazla gelişmişdir ağda felan yapma daha çok kötü olur
Yok değdirmem
Pko geçirdin mi? Adet düzensizliği ya da doğum kontrol hapı vs?
Hayır o tarz problemlerim yok
Düzenli regl oluyorum
Almıyorum zaten başa bela olur kesinlikle
Evet var
Sırtımda da var
Az var ancak var mı var
Babam buğday tenli
Esmer pek yok
14 yaşımdayken çıktı
Cevap
15Cevap
Androjen hormonu yani erkek hormonu salgılamandan kaynaklı diğer bir adı hirsutizm
Yok dediler
Tüm normal insanlar da kıl çıkar orda çıkması gayet normal
tatlım bişey gözükmüyo ki varsa da takma o kadar normal şeyler bunlar şükret ki göğüsünde göbeğinde sırtında yok
neden lazere gitmiyosun. erkeğin begenmez seni iticidir bu kıllar bögk
Şimdilik gidecek duruma sahip değilim ne yazık ki
anladim.. canini sikma sen ilerde evlenince yaptirirsin
Teşekkür ederim
Merhaba aslında çok basit bir yöntemi var bunu yok etmenin
Nedir
Buradan açıklamak istemiyorum
Belli olmuyor , valla yediklerimiz , kullandıklarımız her şey yapabilir
Ah bebeğim üzülme, GENETİİİİK ):
Ama ailemdekiler de yok ki 😔 o üzüyor Zaten
Üzüldüm bak): olsuun ada ne için var 😅
Nasıl yani?
Âda diyoruuum
Ağda 😆 tamam tamam şimdi anladım da pek tercih edeceğim bir yöntem değil
Eee ne yapıyorsun pekii?
Ya sarartıyorum ya da böyle kalıyor
Sarartmakda çok iyi değil ama, daha da koyulaştırıyor
Öyle ama böyle durunca da daha beter
O yüzden ağda
Ağda da sorun vurmam
O zamaaan jileeet
Her insanda var büyütme ya
Çok rahatsız oluyorum
Rahatsız olacak bişey yok belli bile olmuyor
Teşekkür ederim
Sakın elleme koparma sakın
Yok dokunmuyorum
Sakal olur valla
Maleseff 😔
Gayet iyi görünüyorsun erkek gözüyle söylüyorum inan bana
Sağolun
Rica ederim ponçik
Hastanede bir hormon testi yaptirsana
Detayda belirttim
Sorun yok dedi doktor
Bu resimdeki kim ben onu merak ettim daha çok 🤭🙈
ordaki kılları dil darbeleriyle kökten hallederim
Belli olmuyorki. Ve genlerde vardır
Hormonsal bir şey o
Sakal mı o
hormonal olabilirr
Iy bu ne ya
Kıl dönmesi
keçi sakali
Yüzünde yok mu
Hayır hiç yok
Traş zamanın gelmiş.
Vücutta var mı
Hormon bozukluğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar