Gözümde bir yağ bezesi vardı minik 8 aydır falan 2 gündür çok canım sıkıldı ağladım falan böyle oldu napmam gerekiyor?

Gözümde  bir  yağ bezesi vardı minik 8 aydır falan 2 gündür çok canım sıkıldı ağladım falan böyle oldu napmam gerekiyor?
Gözümde bir yağ bezesi vardı minik 8 aydır falan 2 gündür çok canım sıkıldı ağladım falan böyle oldu napmam gerekiyor?
Cevapla