dalga gecmeyin niye boyle bilmiyorum. uclari degil dipleri ve ortasi aciyor artik daha cok. kapali ayakkabi spor-bot hic bisey giyemiyorum cay agaci yagi kullandim kâr etmedi. zonkluyor resmen bir uyusturucu ilac falan sprey bilen var mi ya da ne yapayim. ben bunu disarda yurutmuyor ete bastirinca bile tirnagin asil yatagi ciktigi yer et aciyor. icinde ne var bilmiyorum canimi yakiyor nasil
Tırnak batması ne olur yardım öldürecek acısı fotoğraflı?
Tırnak mantarı var sanırım üstündeki renk değişimi ondan kaynaklı. Doktora gitmem lazım birkaç ilaç veriyor diye biliyorum. Düzenli kullan. Reçeteli olduğu için şu an ne desek boş. Batmalarda da tırnak çekiliyor diye biliyorum ama çok kabartılacak bir şey değildir 🙃
ayak tırnaklarını kavisli değil düz kesmelisin bunun için özel tırnak makasları var buz koyabilirsin az uyuşursa biraz gidebilir acısı ama uyutmaz o bence acile git ağrı kesici yaptır ama mutlaka doktora git bu olmaz böyle durumu iyi değil
Hem tırnak batması hemde tırnak mantarı var sende. Doktorumun önerdiği 2 ürün vardı Oniko tırnak losyonu ve Oniko İnceltici Losyon, kesinlikle derdinin dermanı. Sana sayfanın tanıtımının yapıldığı instagram linkini yazıyorum ordan uzmanlarıyla iletişime geç nolur bir an önce tedavi edilsin. Ücretsiz sana yardımcı oluyorlar merak etmeinstagram. com/onikotirnakbakim
cektirmeyi bile dusunuyorum ama korkuyorum. simdi bu fotograftakindan daha kisa batiyor diye kesmistim. yarim duruyor oyoe kotu bir goruntu. bu ilaclar iyi gelir mi?
En İyi Cevaplar