Çok fazla idrara çıkıyorum ( yani bir bardak su içsem ortalama 2-3 kez çıkarım) ve sıkışınca tutamıyorum bunun nedeni nedir?

Doktora gidilecek bir sorun gibi gelmedi bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen intertten baktım bir idrar yolu enfeksiyonu, şeker hastalığı felan var da diğer belirtilerini görmüyorum çok nette araştırmadım ama
Çok fazla idrara çıkıyorum ( yani bir bardak su içsem ortalama 2-3 kez çıkarım) ve sıkışınca tutamıyorum bunun nedeni nedir?
Cevapla