Sana yazıklar olsun ve sana bu psikolojiyi yaşatan herşeye de lanet olsun. Daha sana pişman olacağın bir çok şey söylerim yargılıyor sanırsın ama bu saatten sonra hiç bir faydası olmaz. Belki dövmeler yaptırarak bunları kapayıp hiç olmazsa daha güzel bir görünüşe sahip olabilirsin ama senin kapatman gereken en büyük izler vücudunda değil.
Geçmez geçer diye seni kandirmalarina izin verme senin yerin de olsaydim kamufle ederdim dövmeyle sonuçta o izler gene kabarık durur ama profesyonel bir dövmeci onu rahatlıkla kamufle edebilir amatöre gideceksen de gitme daha kötü olur estetik olarak çok yuzeysel olsaydi caresi vardi ama senin derin ne lazer işini çözer nede ameliyat
Ah be yavrum neden yaptın böyle bir şey? Tavuğuna kış mı dediler? Lazer tarzı bir işlem ile yakıldığını mı, törpülendiğini mi tam olarak emin değilim. Öyle bir şey duydum. Yapm böyle şeyler. En berbat insan sen olsan bile yine de hayat senden önemli değil. :*
En İyi Cevaplar