14 gün Augmentın 1000 mg kullandım 10 gündür ishale bağladım neyim var yardım?

Bundan 20 gun evvel disim icin ugumentin verdiler kullan dediler 2 ci günü ishal yapti DOKTORA dedim devam ed dedi 14 gün kullandim 12 saatte 1 aldim ilaci. ilac bitti. Bitikden 2 gun sonra popadan ciş yaptim desem yeridir ishal ishal ishal. Ve ağri ile doktora gittim acil karnimi cekti dediki bağırsakta bişeyin yok gaz var ve idrarda enfeksiyon var. Dedi uradace verdi uruday tek kullanimlik toz.. idrar icin neyse ve ishal devam edince özele gittim bağırsak floran bozulmuş dedi. Serum taktı Ve bana ornisit verdi ishal kesici diger ilac verdi spaz onleyiici verdi sadece Ornisid kullandim kanda ve idrardada enfexsiyon cikti iki gundur sadece ornisiti kullandim lakin oda halsiz ve ateş yapti.. acaba cekilmesi gereken dişim şu an halen cekilmedi diyemi bu ishal ya da cidden dis iicn vermis oldugu ilac yuzundenmi ishal ya da ilk doktorun dedigi gibi idrar yolu enfexsiyondanmi Şu an ishalil 1 gun durmasina nazaran yine bagirsagimda kiyamet kopuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ugumentini bırakali 1 hafta oldu 1 haftadir cir cirim yahu ne zaman gecicek bilmiyorum
14 gün Augmentın 1000 mg kullandım 10 gündür ishale bağladım neyim var yardım?
Cevapla