Bundan 20 gun evvel disim icin ugumentin verdiler kullan dediler 2 ci günü ishal yapti DOKTORA dedim devam ed dedi 14 gün kullandim 12 saatte 1 aldim ilaci. ilac bitti. Bitikden 2 gun sonra popadan ciş yaptim desem yeridir ishal ishal ishal. Ve ağri ile doktora gittim acil karnimi cekti dediki bağırsakta bişeyin yok gaz var ve idrarda enfeksiyon var. Dedi uradace verdi uruday tek kullanimlik toz.. idrar icin neyse ve ishal devam edince özele gittim bağırsak floran bozulmuş dedi. Serum taktı Ve bana ornisit verdi ishal kesici diger ilac verdi spaz onleyiici verdi sadece Ornisid kullandim kanda ve idrardada enfexsiyon cikti iki gundur sadece ornisiti kullandim lakin oda halsiz ve ateş yapti.. acaba cekilmesi gereken dişim şu an halen cekilmedi diyemi bu ishal ya da cidden dis iicn vermis oldugu ilac yuzundenmi ishal ya da ilk doktorun dedigi gibi idrar yolu enfexsiyondanmi Şu an ishalil 1 gun durmasina nazaran yine bagirsagimda kiyamet kopuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ugumentini bırakali 1 hafta oldu 1 haftadir cir cirim yahu ne zaman gecicek bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar