20 lik dişler olsa gerek onlar çekilicekmiş , 20 lik dişi çekilmiş olan var mı? nasıl birşeydi?

arkadaşlar doktor bey kesicekmiş de çıkarıcakmışda sonra dikicekmişde :D bende nasıl oldugunu sorucaktım acaba acı cekıyormuyuz yanı oyle aşırı şekılde , yaptıran var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
antalyada tavsiye edebilceginiz doktor var mı belkı yaşayan vardır burada gıdenler felan olabilir diye söylüyom :)
20 lik dişler olsa gerek onlar çekilicekmiş , 20 lik dişi çekilmiş olan var mı? nasıl birşeydi?
Cevapla