Tomografi sonucumun ne olduğunu anlamadım, yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar selamun aleyküm, tomografi sonucumu anlayamadım da tam olarak anlatır mısınız?
İnceleme:Kranial BT
Bulgular:
Posterior fossadan geçen kesitlerde, beyin sapı oluşumlarında, serebellar hemisferlerde ve vermiste belirgin patolojik dansite farklılığı saptanmamıştır.
IV. ventrikül formedir. Bazal sisternalar açıktır.
Supratentorial bölgeden kesitlerde;
Serebral ak-gri madde volümleri tabiidir.
Sulkus derinlikleri normal sınırlardadır.
Lateral ventriküler ve III. ventrikül forme olarak değerlendirildi.
Bilateral bazal ganglionlarda ve talamusta belirgin patolojik dansite farklılığı dikkati çekmedi.
Kalvaryal kemik yapılar intakt, normal izlenmektedir.
Sol dış kulak yolunda buşon ile uyumlu yumuşak doku dansiteleri izlenmiştir.
Her iki maksiller dönüşte mukozal kalınlaşmalar izlenmiştir.
Cevaplayan herkese şimdiden teşekkürler.
Tomografi sonucumun ne olduğunu anlamadım, yardımcı olur musunuz?
Cevapla