İlk kez lens alacağım astigmat var sağ 4.75 sol 3.75 miyop aylık lensler ne kadar çok pahalı oluyor mu kullananlar varsa bilgilendirebilir mi?

Merhaba ilk kez lens alacağım astigmat var sağ 4.75 sol 3.75 miyop aylık lensler ne kdr çok pahalı oluyor mu kullananlar varsa bilgilendirebilir mi
İlk kez lens alacağım astigmat var sağ 4.75 sol 3.75 miyop aylık lensler ne kadar çok pahalı oluyor mu kullananlar varsa bilgilendirebilir mi?
Cevapla