Niye saldırmıyor bu KS benim sorumu
Dişimin önünde ufak bir kırık var. Nasıl bir yöntemle düzeltirler?
Niye saldırmıyor bu KS benim sorumu

Benim de ön tarafı kırıktı iki yeri ucundan pel belli değildi ama görüntü acısından rahatsız oluyordum doktor kırık yeri düz yaptı iki büyük dişimin yanındaki dişler seyrek ve yamuktu arası boşluğu aşırı rahatsız oluyordum kırılmıştı ucu bende aralarına dolgu yaptırdım ve şu an çok şükür memnunum 10 dklik ışlem büyük ihtimal dişinize dolgu değilde düzeltirleronunu
Teşekkürler. Iyi bir doktor bulup gidicem yakın zamanda.
Dolgu kesinlikle sağlıklı bir çözüm olmaz. Dişin ucuna yapılan dolgu kırılır. Diş ile dolgu arasında kalan yerlerde hafif kahve çizgiler olur diğer dolgulu dişlerindeki gibi. Bunun çözümünü ve önerisini sana doktor söyler
Diğer dolgularımda kahve çizgiler yok ki. Iki dolgun var birisi tamamen disimin renginde biride metal renkte en arkada görünmüyo bile. Düşe zarar vermeyecek bir yöntem tercih etmek istiyorum. Dolguca dediğin gibi olursa önde olduğu için kötü durabilir. Doktora danışmak önceliğin tabiki.
Dişçiye git sıra al beyaz dolgu yaparlar oraya 10 dk almaz ama birdaha birşey kırma o dişinle
Yok yapmıyorum artık. Lisede yapardım o zamandan beri böyle 😁😁😁
Bende de var uzman dis hekimine gitmelisin yapıyoler
Teşekkürler.
Cevap
12Cevap
Bence kolay bir işlemle halledilir bu çok minik çünkü
Dolgu sanirim. Bide dos rengine göre mi yapıyorlar dolguyu. Çok beyaz kalmaz mi.
Yok ya hiç belli olmaz o bence
Teşekkürler. 🥰🥳
Ne demek 🌝🌝
@Fr15nds ama sana dememiştim ki 🙈 neyse sanada teşekkürler o zaman
fındığı ön dişlerinle mi kırıyordun? genelde azı dişleriyle kırılır, sen orda hata yapmışsın
Seni gidi findık kıran :D yapma bir daha bak ne hale gelmiş diş :) , Özel bir kaç diş hekimi var bildiğim benim
Hangi sehirdesin. Ankarada varsa bildiğin önerilere açığım.
malesef, İstanbul
Tüh olmadı bu. Neyse burdan şansıma kim denk gelirse artık
Özel diye de her yere gitme , Ankarada şanslısın da aslında askeri hastaneye gidebilirsin , gata ya , orada gayet donanımlı aletler olsun Askeri doktorlar olsum bence randevu alabilirsen Askeri bir hastaneye git
O bende de var ya 😕 büyük ihtimalle törpülüyolardır
Bence bu kadar önemsenecek bir şey yok gayet iyi duruyor
Merhaba aynı şey bendede oldu nasıl oldu dişinizi yaptırdınız mı eğer hala buralardaysanız geri dönüş yaparsanız memnun olurum umarım burdasınızdır.
Rahatsız edici bir durum yok ki
Yaa ben oluyorum ama.
Teşekkürler bay.
Gözukmuyor bile dolguyla cok rahat halledilir
Tesekkurler
Dolguyla hallolur
Yaptırayım hallolsun . Teşekkürler
Bırak öyle kalsın
Peki
dolgu yapılıyor
Teşekkürler. Herkes dolgu demiş. Renk eşitsizliği olur mu. Bide iyi bir doktora mi yaptırmalıyım. Yoksa devlette de iyi yaparlar mı
dolgu yapıcaklar ya da ekleme
Dolgu ile
Dolgu kullanışlı olur mu orda.
Yaaa. Merak ettim. Ön dismi seninde
Teşekkür ettim. 😘🥳
Oje sür
Kaplama
Dolguyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar