Dişimden dolayı yanağım ve gözüm şişti. Nasıl geçer?

yaklaşık 5-6 gün önce bir ağrı başladı dişimde diş hekimine gittim ağrı kesici verdi ve bundan kısa bir süre sonra yanağımda şişlik başladı tekrar doktora gittim antibiyotik verdi ve daha sonra dişimin olduğu tarafa tamamen yayıldı şişlik gözüm yanağım tamamen şişti ve göz altım da morarmaya başladı. daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? ilaçlar dışında şişlikle alakalı bir çözüm öneriniz var mı? cuma günü mezuniyet törenim var.
Dişimden dolayı yanağım ve gözüm şişti. Nasıl geçer?
Cevapla