Aldığım Torku 1L Cam şişe Üzüm Suyunun dibinde böyle bir tortu tabakası var bu normal mi?

Aldığım Torku 1L Cam şişe Üzüm Suyunun dibinde böyle bir tortu tabakası var bu normal mi?

Bunun neden oluştuğunu bilen var mı? Sağlık açısından sıkıntı olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve bunu içen var mı tadı aynı şaraba benziyor 😅
Aldığım Torku 1L Cam şişe Üzüm Suyunun dibinde böyle bir tortu tabakası var bu normal mi?
Cevapla