Ayakta mı banyo yaparsınız yoksa oturarak mı? Ayakta duş almak zararlı mı?

Ayakta mı duş alırsınız yoksa oturarak mı? Ayakta ya da oturarak banyo yapmak zararlı mı?
Çok eski bir kitapta ayakta duş almanın zararlı olduğunu ve bunun bir Çin işkencesine benzediğini okumuştum. Oturarak banyo yapmak zararları ve ayakta banyo yapmanın zararları nelerdir?
oturarak mı ayakta mı banyo yapılır?
oturarak mı ayakta mı banyo yapılır?
Ayakta mı banyo yaparsınız yoksa oturarak mı? Ayakta duş almak zararlı mı?
Cevapla