Kendisi ya da bir yakını Vasektomi operasyonu geçiren var mı?
• Bir yan etkisi oldu mu?
• %1 başarısızlık ihtimalinden bahsediliyor, %100 güvene bilir miyiz?


Düne kadar geri dönüşü olmadığı söylenen bir yöntemdir. Evet tamamen güvenlidir. Operasyon sonrasında ilk iki ay en az iki defa aralıklı olarak spermografi testi yapılarak operasyonun işe yarayıp yaramadığı kontrol edildikten sonra net bilgi hastaya verilir.
Düne kadar güvenli dememin sebebi İngiltere'de geri dönüş işleminin yapıldığı ve başarılı olunduğu iddiaları ortaya atılmıştı. Tabi kim önce vazektomi olup tekrar sperm kanallarını çözdürerek bu deneye katılır orası da muamma..
Testisten sperm alma gibi bir yöntem de varmış
Doğal yolla değil belki ama tüp bebek tarzı bir işlemle yine çocuk oluyor sanırım.
Aga şöyle fotolar paylaşmayın şu an kıvranıyorum bir garip oldum dkakkf
Erkek adamsınız lan biraz yürekli olun 🤣
Yapmamalisin bence. Tabiki yinede senin kararin ama ne olur ne olmaz, dayimin mesela 4 cocugu var cok guzel bir evlililigi vardi ama malesef bazi sebeplerden dolayi bosandilar ve yillar sonra bekar birisiyle evlendi. Dusunene yeniden evlendiginde belkide karin cocuk ister. Ilk cocugu.
Dayimda bu ameliyati olmayi istiyodu cok emindi ama sonra iyikide olmamisim diye sukrediyor. Şu an 2 tane daha cocugu var. Boyle bir durumla karsilasmani tabiki istemem ama hayat bu..
Çok güzel bir örnek vermişsin ancak
Başka evlilik de çocuk da düşünmüyorum
Şayet boşansam ya da eşim ölse dahi...
Sadece paylasmak istedim.. Insallah oyle bir sey olmaz.
Dayın 3. Eşten de 3 çocuk yapar halısaha kadrosu tamamdır. Ortada kalan çocuklar kimsenin umrunda değil tabi.
@narinbirbey işte bu sebepten dolayı eğer bir gün çok çocuk istersem de bir yetime babalık yaparım yorum...
@narinbirbey Ortada kalan cocuk derken? Bilmeden yargilama bence.
Kısırlaştırma işi saçma. Bu işin engeli var yani. Ne gerek var ameliyata. Ayrıca neden direkt boşanma düşünülüyor anlamıyorum. Boşanmak için mi evleniyorsunuz?
Annesi babası ayrı olan çocuk ortada kalıyor işte
Anne ve babanın ortasında 😁
@narinbirbey Bu konuda yorum yapamam evli degilim.. ama soyledigine katiliyorum.
Bir çocuğun gerçek annesi ve gerçek babası bir arada değilse o çocuk ortada kalmıştır. Hiçbir zenginlik ve mutluluk anne babanın ayrı olmasını güzelleştirmez.
@narinbirbey boşanma nereden çıktı yahu?
@narinbirbey Inan bana o cocuklar en sansli cocuklardan biri. Benim ailem bir arada da ne oluyor? Onlar kadar asla mutlu olamam. Herkes icin gecerli degildir belki bu ama onlar cok sansli.
Sana gözüken o. Belli ki kıskanıyorsun. Abartıyorsundur büyük ihtimalle. İçlerinde ne yaşıyorlar bilemezsin. Senin dertlerine de üzüldüm tabi @moonnnlighttx.
@narinbirbey Dayim diye gercekten demiyorum, keske oyle bir babam olsaydi. Kiskanilmicak gibi degil ki, arasi tum cocuklariyla o kadar iyi ki. Cok imreniyorum , cok guzel seviyorlar ve birbirilerine saygi gosteriyolar. Baba dedigin oyle olmali, benimki gibi degil..
Ben Kocamın yaptırmasını istemem. Aynı şekilde tüplerimi bağlatmak da istemem.
Benim çocuğum var ve bir daha çocuk istemiyorum. Çok pişman olursam da evlatlık edinip bir yetime yuvamı açarım...
Siz bilirsiniz. Bizim de çocuklarımız var ama bana ters böyle bir şey. Tercih meselesi. Hayırlısı.
Tercih meselesi tabii ki 😊
Cevap
8Cevap
Erkek yanlış bilmiyorsam 70 yaşına kadar çocuğu olabiliyor, örnek 30-35 yaşındaki bir kişi 35 yaş gelecekte olabilecek her türlü olaydan muaf olacak.. Bir sürü doğum kontrol yöntemi varken bu yöntem riskli.. Insan gerçekten çok garip bit yaratık bugün istemediğini yarın isteyebiliyor ya da bir ufak yerleşim düşünün ve depremde komple 1 saatte tüm çevresinin olduğunu düşünün çocukları dahil hayatta bağlanmak için tekra yabacı biri ve yeni bor çocuk isteyebilir..
bende bir ara düşündüm fakat sonuçta doğuran ben değilim neden umrumda olsun ki ayrıca cinsel hayata ilk başlarda ufaktan ve uzun zamanda büyük problemler yaratır..
Ne problemi?
Bir bilginiz varsa paylaşın lütfen
sadece kafanızı çalıştırayım testisler ne üretir testesteron kısa vadede bu problem yaratmayacaktır ancak uzun vadede ilk olarak penisinizi kalkmayacak hale getirecektir kıllarınız dökülecek ve vücudunuzda östrojen seviyesi artacak memeleriniz sarkmaya başlayacak saçlarınız incelecek saç dökülmesi yavaşlar elbette tabi doktorlar bunu söylerlerse sizi ameliyat edemezler ve ameliyat primi alamazlar ve vücudunuzdan bir şeyler öğrenme fırsatını kaçırırlar mümkün olduğunca ameliyathaneden uzak durun bir doktor olarak söylüyorum bunu benim elime geçseydiniz bende söylemezdim :)
Teşekkürler
Madem doktorsunuz size sorayım
Peki spiral yöntemi %100 güvenilir mi
Vasektomi mi?
Spiral mi?
Bencillik yapmadan cevap verecek olursanız 😁
Kondomdan başka alternatif bir yol isteyen biri olarak soruyorum ama
Zaten bir ailem var
Yeni bir başlangıç ihtimalim yok denecek kadar az 😁
Velev ki yeni bir başlangıç yapacak olsam dahi çocuk olması şart mı?
Çocuk olacaksa da gider bir yetimi evlatlık edinirim çok istiyorsam
Hem insanlığa bir faydam dokunur..
Görseli koymasaydın iyiydi durduk yere canım yandı psikolojik olarak. Neden böyle bir şeyi istiyorsun ki?
Kalıcı doğum kontrol yöntemi
Zaten 2 çocuğum var ve bundan sonra da asla düşünmüyorum
Bir ömür prezervatif ve gebelik korkusuyla yaşamaktan koruyor
Bence yapma
Çok düşündüm, eğer pişman olursam ve çok çocuk istersem ve geri dönüş ameliyatında sorun olursa evlatlık edinirim diye düşünüyorum.
Belki pişman olurum, bir daha çocuk yapmak isterim diye bir ömür prezervatif kullanmak veya prezervatifsiz ilişki ile gebelik korkusu yaşamaktan mantıklı geliyor bana 😊
Erkek ilginçtir. Sünnet olduğun günü düşünsene reis 😄
🙄 düşündüüüm
Konu ile ilgili bir bilgim yok ama böylesi ciddi şeyleri bence direk doktora sormak lazım. Bence istediğiniz şeyin daha basit bir çözümü dahi olabilir. Bu sebepten ne gerek var bıçak altına yatmaya? Ben yerinizde olsam alternatif yolları araştırırdım.
Tüm tecavüzcülere bunu yapmalı devlet
Düşündüğünüz gibi bir şey değil bu.
Cinsel isteği etkilemiyor
Sadece hamileliği engelliyor
Boşalma spermsiz fakat görüntü olarak aynı şekilde devam ediyor.
O zaman devlet tum tecavüzlerin seyini kessin
Ben de penisleri kesilerek hadım edilmeleri fikrindeyim 😊
Abi bu resmen sadizm bi insana yapılacak en kötü şey düşmanıma yapmam ben bunu
Benim canım yandı reis
Sana ne oluyor kız 🤣
Ahahahha 🤣
Lokal anestezi ile yapılıyor
Daha önce burnuma lokal anestezi yapıldı burun kemiğim kırıldı sesini duydum ama hissetmedim korkma yani acımıyor 😁😂
Ben de yemek yerken ameliyat izleyen birisiyim yalnız 🤣
Ooo hemşire miyiz 😁
Annesi doktor olanlar ameliyata giriyor mu?
Bir gevşeklik var sanki...
Ne bileyim 😁 belki saykosun 🤣
Ameliyathane ye de girsen yersin o zaman bak haklı çıktım 🤣
Bir sandviç yiyip çıkıcam hiç bir şeye ellemem de 🤣
🤣 büyüyünce ne olacaksın kız sen 😁
İnşallah 😁🤲
bakınca canım yandı yahu
Lokal anestezi olacak, can yakmaz
tabi ki ama bakınca bir tuhaf oldum. sormadan edemedim nedenn?
Kalıcı doğum kontrol yöntemi
Zaten 2 çocuğum var ve bundan sonra da asla düşünmüyorum
Bir ömür prezervatif ve gebelik korkusuyla yaşamaktan koruyor 😁
heh tamam şimdi oldu. bende bekarsın sandım. senin kararın hocam ne diyeyim
Fotoya bakarken içim sızladı
Amaç ne?
Kalıcı doğum kontrol yöntemi
Boşalma aynı şekilde olurken menide sperm hücresi olmuyor
Dolayısıyla da korunmasız boşalma sağlanıyor
Evet geri dönüşü çok pahalı ve kesin değil deniliyor
Niye soruyon
Yaptırmayı düşünüyorum ve bilgisi olan birileri varsa fikrini deneyimini öğrenmek istiyorum.
Neden düşünuyosun
Zaten 2 çocuğum var ve bundan sonra da asla düşünmüyorum
Bir ömür prezervatif ve gebelik korkusuyla yaşamaktan koruyor
Anladım ama çok ciddi bir karar değil mi bu?
Çok düşündüm, eğer pişman olursam ve çok çocuk istersem ve geri dönüş ameliyatında sorun olursa evlatlık edinirim diye düşünüyorum.
Belki pişman olurum, bir daha çocuk yapmak isterim diye bir ömür prezervatif kullanmak veya prezervatifsiz ilişki ile gebelik korkusu yaşamaktan mantıklı geliyor bana 😊
Olası bir boşanma ve yeniden evlenme durumu olursa?
Çocuk istemiyorum zaten
Anladim reis. Senin kararin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar