Gülerken sağ tarafta kaburgalarımın olduğu yere batma hissi geliyo?

Hareket edince ve derin nefes alınca da oluyo. sanki bişey batiyomus gibi. niye olduğunu bilen varmı?
Gülerken sağ tarafta kaburgalarımın olduğu yere batma hissi geliyo?
Cevapla