Kanal tedavisi sonra göz altının şişmesi normal mi ne yapılmalı?

Arkadaşlar merhaba arka üst dişlerden birinin kanal tedavisi sonrası şiddetli diş ağrısı göz altının şişmesi normal mi ne yapılmalı bilgisi olan varsa yardımcı olunabilir mi Cuma günü kanal tedavisine başlandı ağrı vardı cumartesi günü pazar günüde devam etti aynı dişçiye tekrar gidildi temizlendi tekrar geçici dolgu yapıldı bugünde göz altı şişliği başladı şimdide
Kanal tedavisi sonra göz altının şişmesi normal mi ne yapılmalı?
Cevapla