Vücuttaki lekelerin kızamık mı alerji mi olduğu nasıl anlaşılır?

Ya 1 hafta önce vücudumda önce bölgesel bir sepme oldu (sepme dediğim kırmızı beneklenme) sonra birkaç gün sonra bir anda ateş mide bulantısı öksürük falan oldu 1 gün sonra yine toparladım sevgilim de sepmiş benim kadar olmasa da ama o 2 haftadır sürekli kusuyor öksürüğü var ve geçirmedim de aynı şeyleri yiyip içiyoruz istisnasız.. Ama benim bitkinlik ve öksürük dışında birşeyim yok o da zaman zaman kusuyor benim de biraz midem bulanıyor ama hiç kusmadım sizce bu birşeye alerji olduğu için mi oluyor yoksa kızamık mıdır? Bedenimdeki bölgesel sepmeden 5 gün sonra şimdide yüzüm sepiyor bu kadar yavaş olmaz ama kızamık anladım ne olduğunu
Güncellemeler
+1 yıl
Ve birde öksürüğüm cidden çok kötü
Vücuttaki lekelerin kızamık mı alerji mi olduğu nasıl anlaşılır?
Cevapla