
Genelde kilosu fazla olup diyete başlayacak olanlar pazartesi olsun başlıyorum derler :D Bence başlayacak olan direk başlar :)

soruyu neden kendin sorup kendin cevapladın :D ayrıca aynı gün ve ya bir gün sonra başlanmalı
Kafada bitirmek önemli bir salı günü karar verip kafaya koymuştum ve 20 kilo verdim
15 dk sonra bile başlanabilir.😂 Hayır tabiki:/
Cevap
5Cevap
Ben carsamba gunu ansizin baslayanlardanim cok duzenli bir hayatim olmasina ragmen neden haftanin orta gununu sectim bilemiyorum ah sanirim o gun tatli krizim gelmis ve kafam ucmus olmali🤦♀️😁
Bir şeye başlamak için pazartesiyi beklediğimi hatırlamıyorum, ertelerim ama özellikle pazartesi demek falan değişik.
Aksine. Araştırmalara esasen diyete başlamak için en uygun gün çarşamba. O gün başlanan diyetlerin coğu başarılı sonuçlar veriyo.
Ne zaman azmedip karar verdiysen o zaman başlamalısın bence
Bence erteleyenler helak olmuştur ne Pazartesi ler biter ne de o kilolar
illa pazartesi günü başlanmaz ama pazartesi başlamak için güzel bir gündür
Evet 😌 Pazartesi kutsal bir gün o gün baslamak gerek
Pazartesi başladım ve hayla devam ediyorum diyete...
Yiyen ölüyorda yemeyen ölmüyormu ya abi yapmayın şunu kendinize insan nasıl isterse öyle davranır bu dünya ya bir daha gelemiyceksiniz gömün İskender’i döneri istediğiniz herşeyi biraz şişman olun ama mutlu olun Ya🤘🏻♥️
Hayır, hemen o an başlanmalı.
Bence pazartesi başlıyorum diyenler her gün yarın başlayanlarla aynı 😀 ilk önce kafada bitirmek önemli günün önemi yok
Valla ben sigara için pazartesiyi bekledim bakalim birakabilcem mi
Tabi ki, diyete başlamanın olmazsa olmazıdır :D
Ben pazartesileri bile başlayamıyorum ya 🙄
Yarın başlayabilirler 😄
Yok kafama göre kural tanımam
Yeni hafta yeni ümitler😀
O pazartesiler bir türlü gelmiyor😅
Genelde ertesi günü baslim derim
Anında başlamazsan o pazartesi gelmez
Pazartesi başlayınca bozuluyor
Kendin sorup kendin cevaplamışsın zaten
Evet
Bugün başladım
Hayır
kesinlikle hayır
Bence niyet varsa pazartesi yi bekleme
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar