Arkadaşlar benim yer yerim şişko napacam ben göbeğim kat kat olmuş nasıl vericem hiç gitmicek kilolarım hep böyle mi kalacam 


Yağlı ve şekerden uzak dur. Çayını dahi şekersiz iç. Ekmeğin içini yeme kabuğunu ye. Az yemek ye çok su iç. Bir ayda 10 kiloya yakın verirsin. Evde egzersiz yapabilirsin. Azıcık boğazını da tutarsan tabim.🤗
Kaç kilo versem bu göbek gideee😭😭
Kaç kilosun?
Bu konuda bilgiliyim sana yardım edebilirim canım benim yazabilirsin istersen:)
4 aylık sağlıklı bir spor ile bu göbeği düm düz yaparız~!
Gerçek mi buuuu
Bundan sonraki yiyeceğin her şeyi yediklerine sayacaksın.. 6 ile 12 ay arasında diyet yapacak ve günde 1000 kaloriyi aşmayacaksın..
Büyüksün patron tamamdır
hadi oradan tamamdır mış :) çok zor bir süreç var önünde... iradeni koru.. tartıya ayda 1 çık... ve asla ama asla 1000 kaloriyi aşma.. 1 defa bile ağzına fazladan bir şey atarsan... Başka bir an geldiğinde fazladan bir şey atmak ağzına daha kolay olur.. sonra 3 olur 5 olur bir bakarsın ay sonu giden kilo yok.
doktoru dikkate almalıydın
Bu doktor adam ya😄😄
Cevap
46Cevap
Çok un yiyorsun. Düzenli unlu gıda yiyince şişiyor böyle. Kilo oluyor.
Bu da doğru
Bu göbek hareketsizlikden olmuş. Yemene icmene dikkat edip fitness yaparsan üç aya yok olur gider.
Aaa nasıl anladın vallahi de billahi de doğru bildin
Ben birşey yapmadım yahu.
oha oha bu göbeğe bile yürüyenler olmuş helal olsun ak fdghdfkjghjkd
Bana yolda en az üç beş erkek laf atıyor ne diyon 😂😂 erkek milleti 😕😕😕
Öyle deme yüzüm gercekten cok güzel diyorum ki kendi kendime allahım neden vücudumdan aldın yüzüme verdinn😭😭
Bu göbeğin içindeki baklavalar ortaya çıkmayı bekliyor. Sal onları 😄
😂😂😂😂 düz olsun düz baklava istemez
Ben taktım kafaya çıkıcak onlar. Sen de düzlüğü elde ettikten sonra fazlasını istersin emin ol 🔕
tam kış için bu. vur kafayı yat gömülürsün valla :D
İçime elimi sokuyorum gömülüyor😄😱😂😂😂
şaka bir yana kurtul bu göbekten. ilk iş ekmek yemeği tamamen bırakarak başla
Yüzüstü yatınca havada kalıyo musun
göbeğim bunu beğendi :D
Bu senin göbeğin mii😳 yalan söyleme şişirdin dimi
Yok benim göbegim 😀 şişirincw 2 katına çıkıyor adfafasa
Bu şişmemiş hali mi😄😄😄
Ayn 😀 asdadsad
bunun için çaba harcadın mı oturduğun yerden sorup duracaksan biraz zor verirsin.
kalkıp hareket etmelisin
sonrasında bir diyetisyen eşliğinde spora yazılıp düzenli uyarak istediğin gibi fit seksi güzel bedene ulaşabilirsin oda çabalamadan olmaz.
Güzenli spor yap, sağlıklı beslenir düzenli seks yap kılo verirsin göbekte gider.
İradeli ve dengeli beslenir bölgesel egzersiz yaparsan neden kilo veremeyesin ki
Doktora git doktor kontrolünde zayıfla sarkma vs. Olmaz o zamn
Doktor novraza halleder işimi
o ne ki TLC kanalında buna kaç çeken göbekler gördük
Evt tek şükür sebebim
ama dönüşüm imkansız değil azim gerekli baktıkça salmak yersiz
Boy ve kilon nedir? İnsülin direnci ve tiroid hormonuna bakıldı mı?
mekik filan yap göbeğinden yanaşılcak gibi değil gerçekten
😂😂😂😂hele sor çekebiliyor muyum
valla haklısın ama elinden tutulsa çekersin yen rengin gözğülserinde çok güzel ama göbek işi bozmuş :D
Sen bir de yüzümün güzelliğini gör şaşarsın bu yüz buna mı ait diye😂😂
bak şimdi merak etmedim değil svegilin olsam seni yorardım bir aya kamaz armut göbeği gibi olurdu :D
ama manyak kalçaların var tartışmasız yumuşacıktır
evet gördüm seviştiğim kadında bence güzel yani bu arada sütyen rengin güzel miş
Boğazını tutup spor yap azimle herşeyi başarabilirsin
Biran önce bir diyetisyenle görüş diyet spor acil başlamalısın
Bol bol su içip her gün en az bir saat yürüyüş yap azıcıkta yemeği kıs ama abartılı bir şekilde değil kilo verirsin hemde göbekten
Bu vucut 2 bucuk ay icinde fit olur. dediklerimi yap fit olcsksin. listemi uygula yeter ki
Beni kandırma
Cidddiyim. tkp et beni anlatim
Cikcm simdi gelceksen gel
bu senmisin gerçekten?
Evet
Michelin bebeklerinin göbeğine benzettim bir an.
😂😂😂😂😂😂😂
Ağır yaşamlara telefon et belgeselini yapsınlar
Onlar beni banyoda çeker 😂😂😂😂
Şişkoları hep banyo yaparken çekiyorlar namussuzlar
Spora başlamanın vakti geçiyor..
Maşallah nerdeyse büyüttün kız bunu
sevglmnde böyle çok tatlı olyor
Maşallah. Bu yaşta iyi değil böyle.
Katlar yatlar baya zenginsin maşallah
Anam yerim senin göbişini 😂
Gel ben seni dümdüz yapym . d
Çok iğrençç değil mi
Eh biraz ama ben seviyorum yaa yumuk yumuk olcak isircam 😂mesaj atsana bana bende foto atym yorumla 17 tane dövmem var bide benim profil deki sırt bana ait
Atcanmi ?
o ney la kaçak kat çıkmış gibi sdfsdfds
Michelinin yasaklanan reklamı
Michel kim ya
Anan
şeyin dizine inmiş :)
Ya ne dizi yaaaa sizde daha cok abarttınız
gerçekten inmiş :)
leopar desen de daha itici yapmış
doğum yaptın mı
Dizlerine incek yakinda
O kadar değil otururken çektim
Çok güzel ben beğendim
Azimle.
Asla gitmiycek bu göbek hep böyle kalacaksın
Keşke daha da şişsen daha da yağlansan göbeğin kat kat olsa
kaç kilosun
kaç katman bu jdjd
Üççç daha 😄😄
Kaç kaplan günündesin
Ne diyon
MaşAllahın var o açıdan dedim
Bu ney laaa
Göbeeeelkkkk
Eriyecek
İmkansız geliyo bana
Yoo değil
Geçmiş olsun
😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭 diğer insanlarla aynı yiyorum onlar zayıf ben şişman nerde adaleett
Bünye ile alakalı bu dert etme bence dış görünüş önemli değil insanlık önemli diyet ile düzeltirsin
Bu sen misin
Evt
çok fenaaa
Çok mu kötğğğ
bayaa
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
acil bıçak altına yatmalısın başka çözüm yok
geçmiş olsun
Eğitmelisin göbüsu
Göbek dile gelmiş
ney buuu
Ağır yaşamlar
Yayılmış maşallah 😂
😂😂 iki oda bir salon kaplıyor
Valla kirası ne kadar tam istediğim daire 😂
nasıl yaptın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar