Ben şöyle söylim hazır su da içmiyorum çeşme suyu da. Çeşme suyunu kaynatıp kireçleri dibe çökmüş bir şekilde sıcakken içiyorum yaz kış ve bu da vücut için çok faydalı. Soğuk içersem mideciğim onu vücut sıcaklığına getiresiye kadar enerji harcıycak ne gerek var yorulmasın o 🙈
Ben senin ne canın ne oğlunum, hitap şekillerine ve mesafene dikkat et. Burada satış yapmıyoruz, bilgi sahibi değilsin fikir sahibi hiç değilsin. Uza şimdi görüşümün altından.
Ne mezunu olduğunu sormadım, belli olan şey ise çok net saygısızsın. Öncelikle konuyu açan kişiye saygısızsın, açılan konuda soru çok net "hangi suyu içiyorsunuz" diye sormuş sen burada gelmiş benim görüşüm altında eveleyip geveliyorsun. Sonrasında bana saygısızsın; açılan konuya yani sorulan soruya cevap vermekten başka bir niyeti olmayan (ki site soru/cevap mantığı ile işler) bana gelip salça oluyorsun, sana fikrini sormamama rağmen. Canımdan giriyor, oğlumdan çıkıyor, vebal ile işi dine bağlıyor insanları kandırmayın diyorsun! Sana bu hitapları kullanma mesafesini, samimiyetini kim veriyor? Sana bir soru sordum mu ben, soru açıp davet edip fikrini mi beyan etmeni istedim? Ki yukarıda uyardım ısrarla devam ediyorsun. Birgün bu konuyla ilgili bir konu açarsam o bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğun konuları sunarsın biz de değerlendiririz.. Şimdi mesleki açıklamalara ve değerlendirmelere gelelim, madem eğitimlisin ya, hani çok biliyorsun ya. Bu ülkede belli bölümlerden mezun olunduktan sonra branşlaşmalar başlar. Tıptan mezun olanlar uzmanlık sınavlarıyla branşlarını seçer ve o yönde devam ederler. Ya da bir mimarlık mezunu mezuniyetinde yüzeysel olarak bir branşı bilir ama belli konularda uzmanlaşarak devam ettirir mesleğini. Her diş hekimi ortodondist değildir mesela, gibi gibi. Senin gıda mezunu olman, laborant olman hangi branşta uzman olduğunla ilintilidir. Hastanelerde de laborant çalıştırıyor değil mi? Konu hakkında neredeyse hiç bilgi sahibi olmadığın klor ve kireçle ilgili yaptığın yorumda zaten ortaya çıktı. Ki o iş öyle değil dedim sana yukarıda. Ben sanayi bakanlığı onaylı cihazlar satıyorum, bilirsin değil mi sanayi bakanlığını? Sanayi bakanlığı onaylı garanti belgelerimizde ise cihazlarımızın aşağıda vereceğim tabloda arıtım değerleri var. Senin kireç dediğin (kalsiyum oksit) ve klor dediğin (klorür) listede gösterilmiştir. Diğer metal, ametal grubununda hangi oranda arıtıldığı gösterilmiştir. Bilimsel verilerle ve bakanlık onaylı konuşuyorum.
Birşeyi konuşurken biliyorsanız konuşun, insanları yalan yanlış bilgilendirmeyin alakasız hitap şekilleriyle hemde.. @jessy kusura bakmayın lütfen siz de, özür diliyorum konunuzda olan bu diyaloglar için..
En İyi Cevaplar