Diyeti bozunca tazmanya canavarı gibi oluyormusunuz?

#Öpöcöök😘

Diyeti zaten kilo vermek için sağlıklı yaşam için yapıyorum ben. O yüzden benim diyetim hafif kaçıyor. Bıraktığımda da aramıyorum hiçbir şey.
Hic diyet yapmadim ama normalde de tazmanya gibiyim😂
Olmayalım mi? boşuna mı bozduk biz o diyeti ayol
Yine iki pide yedim allah affetsin
Cevap
11Cevap
Ben bile bazen yapabiliyorum 😅 insanız yani nabalım 🙈😄
Eskiden oyleydim simdi 5 ay boyunca tuzsuz diyet yaptigimdan pekte saldiri yapmadim yemeklere 😂😂
Evet, bundan da bundan da diye saldırıyorum 😀
Amaannn can boğazdan gelir kkuzum
Hic diyet yapmadim ki 😅
diyet yapanlar şişkodur
Bazen tatlı konusunda
yook hayır diyetimi bozmam ki ben
Kesinlikle 😂😂
Diyet umrumda değil.
Diyet yapmıyorum ama açıklığında oluyor
Evet çok fena bir durum
Aynı ben :))
Genelde öyleyim
Hiç diyet yapmadım
Kısmen
Malesef evet
Bazen evet :D
Yok ben hep aynıyım
buyrun benim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar