Hamilelik testleri hep negatif olmasına rağmen karnım neden şiş olabilir?

Hamile olmaktan şüpheleniyodum iki aydır. İki reglimi de oldum. İki aydır 3 idrar testi 1 tane kan testi yaptırdım hepsi negatif çıktı. Ama inanılmaz derecede karnım şiş ve kabızlık yaşıyorum bazen internetten baktım hamilelik belirtisi olabiliyomuş en son idrar testini iki gün önce yaptım nerden baksanız iki ay geçti ilişkiden yani yanlış çıkması aslında imkansız gibi. peki karnım neden böyle şişmiş olabilir? bir çözüm öneriniz var mı?
Hamilelik testleri hep negatif olmasına rağmen karnım neden şiş olabilir?
Cevapla