Takıntı hastalığım var düşünüp duruyorum hamile miyim diye sizce ne yapabilirim?

bir şey soracağım ama ben de takıntı hastalığı var o yüzden düşünüp duruyorum daha ne yapsam bilemediğim için soruyorum. ben bir şey yaşadım tam birleşme olmayan hatta tensel temas bile olmayan ama kendimi hamile sanıyorum olaydan dokuz gün sonra regl oldum normal bir şekilde. sonra ikinci reglimi de oldum ama içim rahat etmedi 40 gün sonra kanda gebelik testi yaptırdım bir laboratuvarda negatifti ama yine kafama takıldı inanmadım yanlış çıkmıştır diye ilişkiden tam 7 hafta geçince kadın doğuma gittim ama hamilelikle ilgili bir şey sormadım o da baktı sorun yok falan dedi idrara sıkışık değilsin ama dedi sadece ben yine korktum ya ondan mı göremedi diye? ben hamile olabilir miyim kendimi olmadığıma ikna etmek için ne yapmam lazım sizce?

Takıntı hastalığım var düşünüp duruyorum hamile miyim diye sizce ne yapabilirim?
Cevapla