Babaannem çok horluyor ama horlamanın çaresi yok diyor doktora gitmiyor. Doğru mu?

Buraya çoook hakaret küfür yazarım da bomboş duyardan çok sıkıldım. şu an yine horluyor ve sarımsak yemiş ev full iğrenç sarmısak kokuyor. Neyse kendimi sinirden kesmeden detaya geçiyim. Yok herkes horluyor doktor ne yapıcak, yok çaresi yok gitmem felan diyor.
Annem diyor kilodan çaresi yok. Ben de diyorum ki burnunda bir sorun var çünkü iş makinesi gibi mi desem ayı sesi mi desem yani nefes alıp verme işleyişin de ciddi sıkıntı var. Kaç kere uyku apnesi de oldu? Sizce gitmeli mi? Annem de horlar ama böyle değil. Burnunda sıkıntı var. Evet cok horlayan insanla karşılaştım ama böylesini görmedim. Horlayan insan rahatsız ettiğini bile bile neden doktora gitmez cidden ÇARESİ YOK MU YETER BE İĞRENÇSİNİZ ANLAYIN ÇEVREYE FULL ZARARSINIZ
Güncellemeler
+1 yıl
Alın demin gene nefes gitti. Bu arada ev kücük zaten her yerine yayılıyor evin yani sokağa çıkmam gerek uyumak için
Babaannem çok horluyor ama horlamanın çaresi yok diyor doktora gitmiyor. Doğru mu?
Cevapla