Bir cam bedeli 120 TL ( iki göz düşünürsek eğer 240 TL)
Gözlük zaten 200
Sigortam yok diye bu fiyat sanırım
Hep bulanık bir Görüşüm var
Ve çok baş ağrısı çekiyorum.
Aktif bir şekilde bilgisayar ve kitaba bakmak zorundayım
Alsam görüş netleşir mi? Ağrılar azalır mı?
En önemlisi de numara büyür mü? Yaklaşık 7 yıl önce de gözlük verilmişti ancak ben kullanmamıştım durum bu.
Gözlük zaten 200
Sigortam yok diye bu fiyat sanırım
Hep bulanık bir Görüşüm var
Ve çok baş ağrısı çekiyorum.
Aktif bir şekilde bilgisayar ve kitaba bakmak zorundayım
Alsam görüş netleşir mi? Ağrılar azalır mı?
En önemlisi de numara büyür mü? Yaklaşık 7 yıl önce de gözlük verilmişti ancak ben kullanmamıştım durum bu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar