Göz numaram 0.50 ve 0.25 çıktı. Bir gözlük verildi. Doktor özel hiç ışık geçirmeyen çok kalın bir cam verdi. Kullanmalı mıyım?

Bir cam bedeli 120 TL ( iki göz düşünürsek eğer 240 TL)
Gözlük zaten 200
Sigortam yok diye bu fiyat sanırım
Hep bulanık bir Görüşüm var
Ve çok baş ağrısı çekiyorum.
Aktif bir şekilde bilgisayar ve kitaba bakmak zorundayım
Alsam görüş netleşir mi? Ağrılar azalır mı?
En önemlisi de numara büyür mü? Yaklaşık 7 yıl önce de gözlük verilmişti ancak ben kullanmamıştım durum bu.
Göz numaram 0.50 ve 0.25 çıktı. Bir gözlük verildi. Doktor özel hiç ışık geçirmeyen çok kalın bir cam verdi. Kullanmalı mıyım?
Cevapla