Dün konserve açarken parmağımı kestim kanama durmayınca ambulans çağırdım gelip pansuman yaptılar dikişe gerek yok dediler. Bugün bandajı çıkardım ve durum aşağıdaki gibi kanama durmuş ama kesik var. Acil servise gittim 6 saati geçtiği için dikiş atamayız 2 güne bir pansuman yapılacak dediler. Sizce dikiş atılmalı mı? lütfen yardım ne yapmalıyım? iz kalır mı düzelir mi? geçer mi?
Abartılacak bir durum yok, küçük bir çizik sadece. Ambulans çağırman da gereksiz olmuş, kendin yürüyüp gidebilecek bir durumdasın, sonuçta o ambulansa ihtiyacı olan ölüm döşeğinde bir çok insan var, kendin hastaneye gidebilirdin. Yetkililer ne dediyse onu yap ve fazla üsteleme. Bandaj yeterli çünkü böyle küçük bir şey için, pimpirikli olma.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
kar altında kanama çok fazlaydı ambulans geldiğinde ellerim kan içindeydi ve hastaneye uzaktım başka seçenek yoktu
Pansuman gerekli sadece sıkıntı etme kanama varsada üzerine toz şeker koy durduruyor teramisin sür kendinde cabuk iyilesir ve bu kadar pimpirikli olma ben ayagimin serce parmagimi kopardim üzerine yürüdüm gece fark ettim hastaneye gittim 5 dikis atildi umursamadim hersey bizim icin bunu kabul et sıkıntı etme
Rica ederim sana tavsiyede bilunayim hicbirseyi umursama herşey düzelir ben beyin tömürünü bile umursamadım hersey düzeliyor ucunda ölüm olmasın sadece hayatın güzellikleri gör günesin doğmasını kusların ötüsünü duy doğanin yesermesini gör denizin dalgalanıp durulmasını gör yagmuru yağanmasıni bak çık dışarı yaģmur yağsın üzerine bak hayat nasıl oluyor sıkıntı etme sıkıntı 😁😁
Saol hersey bizim icin hicbirsey icin endise etme icini ferah tut istersen bunu dene iki yazar tavsiye edebilirim onların kitaplari iyi gelir sana mesaj atabilirsin bana bunu düşün
Atalarımızın çok güzel bir sözü var. “Kedi münasip bir yerini görmüş kılıç yarası zamnetmiş” diye 😄 Çok geçmiş olsun ama bu yara gerçekten çok küçük. Eklem yeri olduğu için canın daha fazla yanıyor olabilir ama önemseme bence sen de. Hem iz kalsa da orayı kim görcek yahu
Yara bayatlamışsa dikiş atılmaz hatta atılması gerekiyorsa da eti keserler öyle atarlar, bu arada ne olursa olsun ambulansı gündüz böyle şeyler için meşgul etmeyin!
Herkes başkasının cani söz konusu olunca nasıl geniş davranmış ben seni anlıyorum kardeşim bence hafife alınacak kadar küçük bir yara değil geçmiş olsun inşallah merak etme iz kalmaz geçer zamanla
birader laf bir s.. git diyorum hala laf yetiştiriyorsun yorumundan ne b.. k olduğun anlaşılıyor her şeye dalgaya alan tiplersiniz. Yazıyı okusan zaten yapıldığını anlarsın kafa nato mermer.
adam gibi s. git dedm sen ısrarla laf yetiştirmeye devam ettin baştan yorumunu insan gibi yazsaydın aşağıdakiler gibi cevap alırdın arkadaşım te sensin kurusuda sensin h.. s uza şimdi
En İyi Cevaplar