Parmağım kesildi dikişi atmıyorlar ne yapmalıyım?

Dün konserve açarken parmağımı kestim kanama durmayınca ambulans çağırdım gelip pansuman yaptılar dikişe gerek yok dediler. Bugün bandajı çıkardım ve durum aşağıdaki gibi kanama durmuş ama kesik var. Acil servise gittim 6 saati geçtiği için dikiş atamayız 2 güne bir pansuman yapılacak dediler. Sizce dikiş atılmalı mı? lütfen yardım ne yapmalıyım? iz kalır mı düzelir mi? geçer mi?
Parmağım kesildi dikişi atmıyorlar ne yapmalıyım?
Parmağım kesildi dikişi atmıyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla