her yemekten sonra fırçalıyorum yanımda diş fırçasıyla geziyorum... dışarda değil de evdeysem günde 4 kez oluyor... dişimi yeni fırçaladım diye yiyecek yemediğimi bilirim :D diş ipini her gün kullanırken şu an haftada 1 ya da haftada 2 keze düştü :( ağız bakım suyu midemi bulandırıyor aynı suların sprey olanları var eczanelerde var... onu bolca ağzıma sıkıyorum... diş taşlarımı senede 1 kez temizletiyorum buda uzun bir süre tabi :D sizlerde detay yazarsanız sevinirim
günde 1 kez
günde 2 kez sabah akşam
günde 3 kez sabah öğle akşam
günde 4 kez sabah öğle akşam ve gece yatarken
yanımda diş fırçasıyla gezerim iş yerimde dışarda mutlaka yemekten sonra fırçalarım
sadece diş fırçası olsa iyi ağız bakım suyu ve diş ipi de kullanıyorum
diş fırçası+ diş ipi+ ağız bakım suyu (gargara)+diş doktoruma diş etlerimi ve diş taşlarımı temizletiyorum
Her yemekten sonra fırçalaman dişlerine ve diş etlerine fazlasıyla zarar veriyor. Dişler yemekten sonra fırçalanmaz çünkü ağızdaki bakterilerin salgıladığı ekşilik dişin tabakasını eritir ve fırçalandığı zaman diş kemiğine zarar verir ve diş etinin cekilmesine yol açar. sabah kahvaltıdan önce ve gece yatmadan önce fircalanmali dişler, onun dışında her yemekten sonra xylitol dediğimiz pastil veya sakizlar kullanilmali ama kesinlikle yemekten sonra diş fırçalanmaz
Senin yaptiklarini hiiic hayatinsa yapmamis olanlar var biliyorsun😄bence gayet guzel duzenli yapman ben de yemekten sonra arta kalanlari temizlemezsem takinti ediyorum rahatsiz edici ve disleri curutur oyle zaten ozellikle abur cubur cikolata gibi seyler yemişsem fircalamazsam olmaz
Annem falan kullanır ancak ben dişlerimin arasına o ipi sokmaktan zevk almıyorum. :D O yüzden böylesi yeterli geliyor uzun zamandır. Hiç diş ağrısı, ya da çürük sıkıntısı çekmedim zaten.
Her aksam yatmadan once fircaliyorum zaten fazlasi dis etlerime zarar hem doktorumda demisti benim vucudum kanamaya yatkin oldugundan dikkatli olmaliyim.
Diş fırçalayınca yaklaşık 1 saat bir şey yenmez zaten anormal bir durum değil. Ama 4 kere fırçalamak da sağlıklo bir durum değil. 1. si dişe zarar verirsin 2. si gereksiz yere fazla fazla florür
Günde 4 kez dış mi fırçalanir? disci hiç mi uyarmadı seni bacim? Günde 2 defa fırçalarım haftada 1 dış ipi hergun gargara yaparım tamam 4 kere fırçalayıp da diş minesini öldüremem
benim gördüğüm tedaviyle ilgili bir durum ne yesem arkasından fırçalamam gerekiyor... bende şöyle yaptım 3 kez diş macunu ile diğer arada yediğim yiyeceklerde ( kuru yemiş, meyve gibi) diş macunu kullanmadan fırçalıyorum.. doktorum diş fırçası kullanmam konusunda uyardı desem hatta her gün diş ipi kullanmamı istedi desem
En İyi Cevaplar