Dişlerinizi ne sıklıkla fırçalıyorsunuz?

her yemekten sonra fırçalıyorum yanımda diş fırçasıyla geziyorum... dışarda değil de evdeysem günde 4 kez oluyor...
dişimi yeni fırçaladım diye yiyecek yemediğimi bilirim :D
diş ipini her gün kullanırken şu an haftada 1 ya da haftada 2 keze düştü :(
ağız bakım suyu midemi bulandırıyor aynı suların sprey olanları var eczanelerde var... onu bolca ağzıma sıkıyorum...
diş taşlarımı senede 1 kez temizletiyorum buda uzun bir süre tabi :D
sizlerde detay yazarsanız sevinirim
Dişlerinizi ne sıklıkla fırçalıyorsunuz?
günde 1 kez
günde 2 kez sabah akşam
günde 3 kez sabah öğle akşam
günde 4 kez sabah öğle akşam ve gece yatarken
yanımda diş fırçasıyla gezerim iş yerimde dışarda mutlaka yemekten sonra fırçalarım
sadece diş fırçası olsa iyi ağız bakım suyu ve diş ipi de kullanıyorum
diş fırçası+ diş ipi+ ağız bakım suyu (gargara)+diş doktoruma diş etlerimi ve diş taşlarımı temizletiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dişlerinizi ne sıklıkla fırçalıyorsunuz?
Cevapla