Vajinal mantar için üromisin ve azosilin verdi. idrar yolu enfeksiyonu var dedi ama benim akıntım ve kaşıntım var. yanlış mı?

bugün dr gittim vajinal kaşıntım ve akıntı var, birde inanılmaz bel ağrısı karın ağrım var. idrar tahlili yaptı iltihap var çok fazla dedi. verdiği ilaçlar idrar yolları için mi vajinal mantar için mi anlayamadım. 3 tane antibiyotik verdi onlar daha beter mantar yapmasın😦
Vajinal mantar için üromisin ve azosilin verdi. idrar yolu enfeksiyonu var dedi ama benim akıntım ve kaşıntım var. yanlış mı?
Cevapla