Bu gün doktora gittim, doktor vajina mı görmek istedi. Ama vajinalık bir durum yoktu. Doktor sapık mıydı sizce?

bu gün doktora gittim pişman oldum. Doktor vajinamı görmek istedi. Ama açılacak durum yoktu ortada mecbur kalıp açtım
Bu gün doktora gittim, doktor vajina mı görmek istedi. Ama vajinalık bir durum yoktu. Doktor sapık mıydı sizce?
Cevapla