Arkadaşlar (büyük abdest) sık sık tuvalete çıkıyorum. Nedeni nedir?

İshal değilim. Her şey normal. Ama gaz ve sık tuvalete çıkma şikayetim var. Sebebi nedir sizce?
Arkadaşlar (büyük abdest) sık sık tuvalete çıkıyorum. Nedeni nedir?
Cevapla