Anksiyete belirtileri nelerdir?

Anksiyete skntim var birkac yil ilac kullandim Şu an biraktim. Iyi hissediyorum gibi ama bazen tetikledigi zamanlar oluyo. Ozellikle ölüm korkusu cok oluyo. Gelecekle ilgili cok istedigim bir planda dahi ya onu gerceklestiremeden ölürsem dusuncesi oluyo. Bu anksiyetenin vermis oldugu bisey mi acaba yoksa her insan bunu dusunuyo mu bu kadar? Belki ben anksiyete oldugum icin daha cok dusunuyo olabilirim ama emin degilim
Anksiyete belirtileri nelerdir?
Cevapla