Bu soruyu sordum çünkü benimkiler çarpıktı ve ciddi bir şekilde özgüven sorunu oluşturuyordu ameliyat oldum sizde de bacak çarpıklığı varsa yardımcı olabilirim.
kardeşim ayaklarını birleştirdiğinde iki dizin arasında boşluk kalıyorsa yani bacakların düz pozisyondayken dizlerini birleştireyorsan çarpıklık vardır benimki 17 derece çarpıktı tıp dilindeki adı genu varum araştırabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet yaşardım
bence fazlasıyla
Onu nasıl anlıyoruz :d
kardeşim ayaklarını birleştirdiğinde iki dizin arasında boşluk kalıyorsa yani bacakların düz pozisyondayken dizlerini birleştireyorsan çarpıklık vardır benimki 17 derece çarpıktı tıp dilindeki adı genu varum araştırabilirsin.
Evet var
psikolojik olarak rahatsız oluyosan yardımcı olabilirim ben ciddi anlamda rahatsız oluyodum özellikle pantolon giyerken belli oluyodu
Yok normal duruşta sıkıntı yok sadece birleşince arası açık kalıyor sağlık tan yana bir sorun yoksa gereği yok
asıl çarpıklık arada boşluk kalmıyorsa vardır ☺️
Boşluk var :D bir karar verin
boşluk olacak elbette. boşluk az ya da fazla olursa kötü
@Potentiation o söylediğin genu valgum o da bir çarpıklık çeşidi benim söylediğim bende olan dizler arasındaki boşluk yani genu varum
fotoğrafta iki çeşit çarpıklık var zaten ortadaki normal çarpıklık olmayan bacak bendeki sorun sağ taraftaki gibiydi
Yok benim bacakta ortadaki gibi
tamam o zaman sorun yok
Hayır