Lensi çıkarırken gözüm çok acıyor ne yapmam gerek?

Arkadaşlar 3 4 gündür abimin yardımıyla lens takıyorum. Çıkarırken sıkıntı olmuyordu. Fakat sol göz bebeğime dokununca çok acıyor zorla çıkarıyorum. Hatta bugün yapışmış 20 30 dk da zar zor çıkardım gözlerim kanlandı. Sağ gözde sıkıntı yok hemen çıkarıyorum. Neden olmuş olabilir? Her zaman lensin suyunu değiştiririm tırnak desen yok. Bilemedim normal bir şey mi zamanla geçer mi?
Lensi çıkarırken gözüm çok acıyor ne yapmam gerek?
Cevapla