Burun Ameliyatı Oldum Biraz Yamukluk Var Sizce Geçer Mi? (Ameliyat Olanlar Buraya Foto Ekledim)?

15 Ağustos çarşamba
Burun Ameliyatı Oldum Biraz Yamukluk Var Sizce Geçer Mi? (Ameliyat Olanlar Buraya Foto Ekledim)?

Burun Ameliyatı Oldum Biraz Yamukluk Var Sizce Geçer Mi? (Ameliyat Olanlar Buraya Foto Ekledim)?



günü ameliyat oldum ödem ve şişlik var biraz benim doktorum masaj falan vermedi ameliyatta burun eğriliği burun kemeri ve nefes problemi giderildi şikayetlerim bunlardı şu an ki sorunum biraz eğrikik var fotoda göreceksiniz bide sol taraf hep tıkalı içinde kan pıhtısı oluşuyor et gibi şişiyor nefes almama engel oluyor aynı sorunları yaşayan var mı?
Burun Ameliyatı Oldum Biraz Yamukluk Var Sizce Geçer Mi? (Ameliyat Olanlar Buraya Foto Ekledim)?
Cevapla