günü ameliyat oldum ödem ve şişlik var biraz benim doktorum masaj falan vermedi ameliyatta burun eğriliği burun kemeri ve nefes problemi giderildi şikayetlerim bunlardı şu an ki sorunum biraz eğrikik var fotoda göreceksiniz bide sol taraf hep tıkalı içinde kan pıhtısı oluşuyor et gibi şişiyor nefes almama engel oluyor aynı sorunları yaşayan var mı?
Burun Ameliyatı Oldum Biraz Yamukluk Var Sizce Geçer Mi? (Ameliyat Olanlar Buraya Foto Ekledim)?
ben ameliyat olmadım hiç ama olmayı düşünüyorum ve instagram’da burun estetik doktorlarını takip ediyorum. Senin burnun eğri olmuş gibi, acaba daha etim pişmeden düzgün durmadın mı yoksa ameliyat’ta sonra zaten böyle miydi?
sen yinede bir doktoruna sor. olmadı imkanın varsa bir yanına gidip görün. daha iki hafta bile olmamış ameliyat olmanın. belkide zamanla iner şiş ama ben zannetmiyorum şişlikten öyle durduğunu
doktorun instagram hesabı yok. ben ameliyat olacağım doktorun hastaların fotoğraflarını görmek isterim mesela. Bilmiyorum şimdi doğru mu yaptın yanlış mı😅 başkalarını nasıl ameliyat ettiğini, sonuçlarını bilmiyorum, yoksa ona göre yorum yapardım
İsminden araştırdım hatta ks burda biri baya övüyordu bana her anlamda güvenebilirsin çok ilgileniyor demişti ve doğru doktorum devlet hastanesinde olmasına ramen adam bayramın 1. Günü ve son günü benim için sivil halde hastaneye geldi çok efendi biri ama gel gelelim içimdeki acebalar susmuyo sol taraftan girip ameliyat ettiğim için ora hasarlı ve orantısız olarak orası şiş diyor yamuk olmadığını iddia ediyor😄
inşaallah dediği gibi şişten dolayı öyledir. Bir ay geçsin üzerinden baktın ki düzelmedi tekrar gidip söyle neden düzelmedi diye. Sonuçta o kadar para ödedin düzelmesi için. Yapamadıysa ödediğinin bir miktarını geri versin
Teşekkür ederim burdan yazarım zaten ilerleyen günlerde güncel öztürk diye ünlü bir dr var tanırsın belki dün onla görüştüm sağolsun fotolarıma baktı aradan zaman geçmeden belli olmaz diyor beklemem gerektiğini söyledi bakalım:)
inşaallah şişlikten dolayı eğri duruyordur.. evet Güncel Öztürk’ü biliyorum. Çok başarılı biri hem işinde hwm bilgilendirmesinde 👍🏻 sende fiyat bilgisi verdi mi? birde senin ameliyat sonrasında ağrıların oldu mu? iyilişmesi yani geri normal durması ne kadar sürdü diye öğrenebilir miyim🙈
Dürüstçe söylüyorum ameliyattan çıkınca uyanınca pişman oldum o anki narkozun etkisiyle ilk gece burundan nefes alamadığım için sıkıntı çektim sadece ertesi sabah iyiki ameliyat olmuşum dedim toplamda 3 kere ağrı kesici iğne yaptılar eve çıktığımda ağrı kesici yazdılar 2 tane falan kullandım ağrı olmadı pek fazla zaten burun ameliyatında pek ağrı hissedilmezmiş:)
İnşallah güzel geçer ameliyat ortamını fazla kafana takma olayın akışına bırak oraya uyumaya gidiyorsun içeri girince maksimum 3dk sonra uyutuyorlar muhabbet esnasında. İlk gece belki sıkıntı çekersin sonra iyiki olmuşum dersin ki genelde herkes böyle diyor gözlemlediğim kadarıylada her şey gönlünce olsun 🤙
Doktoruna şimdi bile görünebilirsin masajı vardır onun işaret ve baş parmağınla masaj yapabilirsin tam bilmiyorum daha da bozulmasına maal olmak istemem 😹😹
Emin misiniz? Gerçi bana ameliyat masasında narkoz verirlerken doktorumu görmedim zaten gerisinide hatırlamıyorum ama benden önce başka bir hastanın ameliyatındaydı hatta aynı odadaydı hasta sonra beni aldı
Ben ameliyat öncesi doktorum gelmeden olmam dedim hemşireler de doktorun gelene kadar ameliyata hazır etmeliyiz dedi Hadise'nin şarkısı çalıyordu sonra iğne gerisini hatırlamıyorum 😂
benim ameliyatta gergin ve yoğun bir ortam vardı müzik falan olsa heralde ben kapatın şunu diye ters yapardım olayın ciddiyetini kavramak gerek😂 Sence burnum böyle yamuk kalırsa 2. Amrliyatı olmalı mıyım?
Görüşücem ama sol taraftan girmişler ameliyat sırasında orda çok hasar ve şişme oldu ondan da olabilir mi aceba diye düşünüyorum dr öyle bişeyler dedi çünkü
En İyi Cevaplar