
Dişime baskı yapınca daha da ağrıyor hafif sallanıyor ağrı kesici gargara hertürlü hiç fayda etmiyor acaba neden bu kadar şiddetli çürükde göremedim?

sulsit diye bir ilaç var onu al antibiotik, ve apranax al. 1 hafta kullan, geçecektir. sonra dişçiye git tedavini ol.
Apranax kullandım biraz önce bu sefer diş ağrısı farklı az sallanıyor hisside veriyor bastırınca daha da ağrıyor kökten bir ağrı var
Dipte iltihap olursa tedavisi olur mu çekilmeden
Bu saatten sonra yeni diş çıkmaz ondan korkuyorum takma kaplama sahte dişim olsun istemiyorum dilime dikkat etmeye çalışıyorum ama nazardanmıdır nedir illa sıkıntı yaşıyorum
Dibi apse yapmıştır antibiyptiğe başlaman gerekebilir
Ona nasıl bir durumdur dişim çekilecek mi yoksa tedavi olabilir mi
Doktora görün antibiyptik iç bir iki sefer eğer ağrıda azalma varsa apse yapmış demektir. Tedavi esilip edilmeyeceğini doktpr söyler
Cevap
0Cevap
Tuzlu su ile gargara yapabilirsin
Tuzlu su falan herşey denedim tesirli hap içtim oda hiç susturması bile gitgide artıyor
O zaman bırak her şeyi hiç bir şey yapma çünkü baya şry denemişsin daha kötüyr gider çok dayanamıyprsan bir hastaneye gidebilirsin ya da yarın bir uzmana görünebilirsin
Açmaz olaydım fotoyu gece rüyama girecek
Fotoğraf a gerek var mıydı
Fotoğrafla açıklayıcı olmaz mı
Eklemesen de olurdu bence. Bir dişçiye git en iyisi
Gidicem de bayram tatili yüzünden ayın 31 en erken ölücem geberip gidicem
Sahi unuttum bir an. Pamukla alkol bas uyuştursun orayı:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar