Kadın ve erkek fizyolojisinin arasında çok büyük farklar vardır. Bazı konularda bayanlar daha şanslı, bazı konularda ise erkekler. Örneğin istatistiklere göre kadınlar erkeklerden daha çok yaşar. Bu kadınların bir avantajıdır. Erkekler ise kadınlardan daha az üşür. Bu da erkeklerin bir avantajıdır.
Üşümek, vücudumuzun verdiği bir reflekstir. Biz kadınların en çok şikayetçi olduğumuz şeylerden birisi ellerimizin ve ayaklarımızın üşümesidir. Bunun nedenlerine bir bakalım.
Kas oranı erkeklerde daha fazladır

Vücudumuzu kaslarımız ısıtır. Erkeklerin vücudunda kas oluşma oranının daha yüksek olması nedeni ile bir kas çalıştığında enerjinin 1/3'ü iş yapar geri kalanı ise ısıyı oluşturur.
Kas oranı ne kadar yüksek olursa kişi soğuğa o kadar dayanıklı olur. Erkeklerin vücut ağırlığına göre kas oranı %40'tır. Kadınların ise %20'dir. Bu nedenle erkeklerin yaydığı ısı daha fazladır.
Yüzey alanı büyük olanın ısı kaybı fazla olur

İkinci neden ise yüzey alanıdır. Aynı boy ve kiloda olan erkek ve kadının yüzey alanlarına bakıldığında kadının yüzey alanı daha büyüktür. Yüzey alanı büyüdükçe ısı kaybı da çoğalır. Bu yüzden erkekler daha avantajlıdır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar