Selam
Bugün özel günler ve hijyen etiketinde yazı yazmak için bakarken bir şey hak ettim normalde tek çeşit tampon olduğunu zannediyordum ama normalde üç çeşit varmış.
Büyük orta ve küçük peki kadından hangisini kullanması gerektiğine nasıl karar vermeli.
Doğum yapmamış vajinada herhangi bir genişlik olmayan kısacası belli bir yaşın altındakiler örnek veriyorum 18 ile 24 yaş arasındaki kişiler rahatlıkla küçük tampon ile rahatlıkla bu dönemi geçirebilir üstelik çok kanaması yoksa çok rahat geçecektir.

Orta boylu tampon kullanmak için kanamanın fazla olması gerekir ya da daha önce doğum yapmış olmak ya da olmamak herhangi tabi bir hastalık geçirmişlik ya da geçirmemişlik etkilidir.
Büyük boy tempolu genelde doğum yapmış kişiler kullanır özellikle birden fazla doğum yapmış kişiler için geçerlidir ve adet dönemini yoğun olarak geçiren insanlar kullanır.

İşte böylece bu soruya da cevap vermiş oldum okuduğunuz için teşekkürler beğenmeyi unutmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar