Biliyorsun ki #GülüşünAnlatırSeni! 😁
Hepimizin ortak hayali mükemmel gülüşler olsa da, her birimizin diş macunundan beklentisi farklı.
“Anında beyazlık sağlayan diş macunumda mutlaka olmalı” dediğin özelliği görüşünde belirtmeyi unutma!
1- Özgüvenle gülümseme özgürlüğü sunmak için dişleri tek fırçalamada anında beyazlatması

2- Dişleri beyazlatırken aynı zamanda ultra ferah bir nefese kavuşmayı garantilemesi

3- Daha ilk kullanımda 3 kata kadar beyazlık sağlayarak göz alıcı gülüşlere imza atması

4- Dişlerdeki ışıltıyı 3 kat artırarak her yerde yıldız gibi parlama imkanı sunması

5- Sigara/kahve kaynaklı oluşan lekeleri gidererek gülüşleri daha karizmatik hale getirmesi

6- İlk fırçalamadan itibaren dişleri cesur bir şövalye gibi en iyi şekilde koruması

7- Görenlerin gözlerini alamadığı kusursuz beyazlığın kalıcı olmasını sağlaması

Yılın Olayı: Signal White Now Ailesi yenilendi!
Signal White Now’un yeni mavi-safir pigment teknolojisi sayesinde anında 3 kata kadar daha beyaz gülüşlere sahip ol!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
532Cevap
#GülüşünAnlatırSeni çok yerinde bir etiket olmuş. Gülüş çok önemli, insanın hem sağlığı hem de aslında beğenilmesi için statü göstergesi.
Ben diş macununda ferahlık ve beyazlık etkisi arıyorum. Bunun dışında düzenli diş fırçalayan biri olarak, Signal'in altın renkli geçen ay çıkarttığı ürününün hastasıyım.
Tam aradığım bir etiket. Ben dış macunun florurlu olmamasını ve anında beyazlatmasini isterdim bide kokusunun kalıcı olmasını
Tabii aldığımız fircalar ve nekadar sıklıkta aldığımızda önemli
Ayrıca dişlerdeki oluşan sert tabakalari ve çürükleri yok eden diş macunun olmasını isterim
ve maalesef piyasadaki macunların diş etlerinde dezenfektan görevi görmediğini iddia ediyorum
Kesinlikle kahve/sigara lekeleri diyorum ikisine da aşırı bağımlıyım ve bu dişlerimi mahvediyor. En kısa zamanda bırakmam dileğiyle fakat şimdilik beni signalin kurtarması dileğiyle 😊
#GülüşünAnlatırSeni 💛
Dogaya bakin bakalim hangi havyanin disleri beyaz :) bu bir pazarlama psikolojisidir saglikli disler zaten sut beyazi olmaz beyazlatmaya calismak ile zaten 40 veya 50 senelik omru olan dis minesini de aglatirsiniz. Kendiniz de birseylere onem vermek mi istiyorsun? Karakterine onem ver bos ver beyaz dismis oymus buymus :)
Gülerken tavladığım kız sayısı, gökteki yıldız sayısıyla yarışır beyler. Dişler gerçekten önemli ve beyler pek umursamıyor oradan kaybediyorlar. Şöyle ışıl ışıl, tatlı bir gülümseme için benim aradığım özellik beyazlık etkisi. Gerisini biz hallederiz.
1. Diş macununun sağladığı beyazlık sağlıklı değildir.
2. Diş macunları beyazlık için değil diş sağlığı için kullanılır.
3. Bazı dişlerin orijinal rengi zaten beyaz değildir o yüzden beyazlatmaya çalışmaktansa sağlıklı tertemiz ve orta beyazlıkta bir diş en iyisidir.
White now gerçekten harika. Değişimi çok kısa sürede fark ettim. Teşekkürler
Kahve ve sigara lekeleri diyorum. Ben sigara içmem kahveyi de çok nadir ama çevrem her ikisini de çok tüketiyor ve dişlerdeki sonuca tanığım. Hoş bir görüntü değil açıkçası. O yüzden bana göre önemli bir özellik
Tartar ve diş taşı oluşumunu engellemesi önemli. Gün içi kahve çay sabah çoğu zaman kahvaltı iş yerinde atıştırmalıklarla yapılınca çoğu zaman günde bir kere akşamları dişlerimi fırçalıyorum. Bu da tartar ve diş taşı oluşumuna davet çıkartır
.
Diş temizliği dedin mi,
En büyük önem mekanik temizlikte,
Diş fırçalarının zamanında değiştirilmesi,
Ve diş ipi en iyi yardımcılardan biridir.
Birde en az seviyede kimyasal içeren macunları tercih ettiniz mi olay bitmiştir.
.
Dişlerimi rahatlıkla göstererek gülebilmek bana göre en güzel şey. Elbette beyaz görünümün altında da sağlıksız dişler olmasını istemem. Dişlerimin en iyi şekilde korunmasını da isterim, bu da Signal ile mümkün 😍
Sigara içmiyorum kahveyi de azalttım ama her zaman fırçalarım. Hep de bembeyazdır. ( Hatta 2. Seans beyazlatmamı da bu sabah yaptım 😀) Signal sayesinde #GülüşünAnlatırSeni
beyazlık önemli bir mevzuu. düşünsenize gülümsediğinizde güneş gibi parlayan dişler. kim etkilenmez ki? ayrıca nefis bir koku. signal'in bu ürünü güzel...
Tüm marka dış macunlarini denedim bence tüm reklamlar palavra.. Genetik özellik ve tatlı tüketimi bu konuda baş etken. Misvak en güzel yol... Şekersiz sakız çiğnemek ikinci yardımcı yöntem.
Bu konuda herkesin tercih ettiği bir macun vardır. Bu macunuda denemek istemiyor değilim ama şuanki kullandığım macunu daha çok sevdim. Bakalım belki birgün kullanırım.
Dişlerimi günde 2 kere fircaliyorum bir sabah bir akşam ama ne zaman yemek yesem anında sapsarı oluyor dişlerim en kaliteli diş macunu da olsa fayda etmiyor
Sabah kalktığımda ister istemez ağız kokusu oluyor. Diş macununun beyazlattığı gibi bir de kalıcı bir hoş nefes bırakması gerekiyor. Signal kullanıyorum ve bu konuda gayet başarılı.
Hangi diş macununu kullanırsam kullanıyım nedense hafif bir sarılık kalıyor. oda dişin kendisinden kaynaklı galiba. sigara çok nadir kullanıyorum günde 2 - 3 tane sigaradan olacağını sanmıyorum
#GülüşünAnlatırseni Beyazlık tabiki çok önemli ama sağlıklı olması daha da önemli benim için beyaz çünkü dişlerim 🤭
Ben x markanın Total 7 koruyucu ürününü kullanıyorum. O kadar berbat ki tıraş köpüğü gibi köpürüyor, üstelik macunda garip bir acılık var. Ucuza gittik pişmanım, sanırım Signal'e geçmenin vakti geldi. 😄
Mor renkte bir diş macunu olmalı çünkü mor rengin grileştirme nötrleştirme özelliği var
Ferah bir nefes ve lekeleri temizlemesi bence harika birşey. Bu ikisi diğerlerini beraberinde getirir zaten.
Hiçbir macun ilk fırçalamada beyazlatmaz.
Olsa da en fazla 10 dk sürüyor. Düzenli fırçalamak bitiyor bence sağlık da beyazlık da..
2- Dişleri beyazlatırken aynı zamanda ultra ferah bir nefese kavuşmayı garantilemesi o yüzden naneli ferahlık veren diş macununu seviyorum
Sanirim herkes gibi bende bu konuda çok hassasım. Ben kadar dişlerim de hassas o yüzden de signal whıte now ıyiki var
Dişlerimin ne yaparsam yapayım daha beyaz olmasını sağlayamıyordum signal sağolsun sonunda bembeyaz dişler❤️
Beyazlatması gerekiyor. Hergün düzenli fırçalıyorum beyazlamıyor. Çamaşır suyuna yatırcam artık yeter
Dişleri anında beyazlatmasi ve ağızda ferahlık vermesi ve parasına da dikkat ederim ama çok fazla uçuk fiyatta olmaması lazım. 😊
Çay kahve lekelerini giderirse çok sevinirim. Bir de dişi yıpratmasa ve ferahlık hissi yakıcı derecede olmasa iyi olur.
biraz daha büyük boy ürün çıkarmalarını bekliyorm sırf bu yüzden farklı bir ürün kullanıyorum biraz alakasız oldu ama söylemek istedim :D
markası önemli değil de her fırçaladıktan donra diş fırçasını içme sodasına (karbonat) batırıp az daha fırçalayın bembeyaz oluyor
Dişleri beyazlatırken aynı zamanda ultra ferah bir nefese kavuşmayı garantilemesi
+ çürükler için de bir özelliği olsa güzel olurdu
Bu zamana kadar kullandığım en iyi diş macunu. Üstelik ağız da bıraktığı tat diğerleri gibi değil. Beyazlık konusunda da oldukça iyi.
Mükemmel temizlik, nefese ferahlik katan koku, gulerken duyulan ozguven hissi: Signal White Now Men kullanmak icin sadece birkac neden...
#GülüşünAnlatırSeni
Signal white now her zaman memnunum umarım böyle devam eder. Yoğun iş temposundan dolayı her ne kadar dişlerimize özen gösteremesekte her daim yardımımıza hazır durumda.
Bunlar içinde; Dişleri beyazlatması
Bunlar dışında; Florür ve zararlı kimyasallar içermeyip hayvanlar üzerinde denenmemiş olması
Ailemizin en önemli üyesi sana teşekkür ediyorum.
Leke çıkarmada bana yardımcı olduğun için teşekkür ederim.
Bence çok beyazlatmaya yönelmemek lazım. Dişlere zarar verdiğini düşünüyorum. Yani illa da bembeyaz olacak değil ki. Sağlıklı, temiz olsun yeter.
Benim için en önemlisi dişlerimi inci gibi bembeyaz yapması ve aynı zamanda diş etlerimi koruması teşekkürler Signal ✌😊❤
Fazlaca kimyasal barındırmaması önemli özellik. Sonrasında da tabii ki temizlik ve de beyazlatması...
Senelerdir kullandığım Signal White Now serisi gerçekten harika. Özellikle ilk fırçalamadan itibaren hissetiğim o beyazlık.
Bir dis macununda bulunmasi gereken tek ozellik uzerinde signal white now yazmasidir bence. Cok memnunum gercekten baska hicbirini kullanamiyorum.
Şimdiki çoğu diş macunlarında bu özellik var zaten yalız kaliteli markalar tabii ki daha iyidir ve sağlık açısından da önemlidir.
Diş macunu anında beyazlatıyorsa benim için doğru olanı odur. Çok fazla kahve tüketiyorum bu yüzden dişlerim çok fazla bakım istiyor.
Sıradan diş macunları ile 1 kata kadar olan beyaz dişleriniz, Signal White Now ve imar iznininde çıkması ile 3 kata kadar daha beyaz. Evet, tam 3 kata kadar! Bunun adı kentsel değil "dişsel dönüşüm" Teşekkür ederiz Signal 😁
Dişlerimi beyazlatsın ve susatmasın benim için yeterli
SLS, Florür ve paraben gibi maddeler icermemesi ayrica yapay tatlandirici ve renklendirici icermemesi tercihimdir. Kisaca dogal bir dis macunu alirim.
Cok guzel paylasim aradigim paylasim dislerimi beyaz yapmasi
Bunların hepsi Signal White Now ailesi ürünlerinde mevcut 🌺 Özellikle ferah bir nefes vermesi harika 👍
Dişlerin doğal rengi beyaz değilse, ne kadar uğraşılırsa uğraşılsın renginde çok açılma olmaz. Şanslıyım.💗
Benim aradığımda bunlar zaten. Daha ne olsun mübarek? :)
Özellikle beyazlatma için kullanıyorum Signal serisini
Signal ile kahve iç sigara yak peşine çikolata ye bir fırçala temizzz
Bembeyaz dişler 😇 ayrıca bır de nane kokan nefes. Mükemmel
İçindekileri inceleyin triklosan yazısyorsa alın. Pahalı olur ama etkilidir
Bence diş ipi kullanmadan herşeyi temizleyebilmeli.
diş macununun beyazlatıyor olması ve tadının güzel olması benim tercihimdir yorum uzun tutsun hadi
Hepsi boş. O kadar dişlerimi fırçaladim. Hepsi çürüdü
Görenlerin gözlerini alamadığı kusursuz beyazlığın kalıcı olmasını sağlaması benim için önemli
Signal bence çok iyi, 🤭 böyle gülmek değil de eğer şöyle gülmek istiyorsak 😁 Signal White Now✔️