Daha beyaz gülüşlere kalıcı olarak kavuşmanın sırrını öğrenmeye hazır mısın? Hemen, hayal ettiğin be
Sağlık Daha Beyaz Gülüşler İçin Diş Macununda Olması Gereken 6 Özellik (Sayfa 7) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 931 Daha Beyaz Gülüşler İçin Diş Macununda Olması Gereken 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 40 kişi beğendi
El_miram Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Dislerimi beyazlatıyorsa benim için tamamdır😊 0 1 Yorumla deniz5569 +1 yıl Tabiki Yorumla
konuşabilenadam Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Güzel ben kullanmadım ama çok tavsiye ediolar 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 812 cevap paylaştı. Harika bir beyazlık kim istemez ki 0 0 Yorumla
Sinakaplan Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Sağlık konusunda 467 cevap paylaştı. Ben signal kullanıyorum rahatım 0 0 Yorumla
bad_girl_rockci Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Bunların hepsini signal bana tam olarak sağlıyor 0 0 Yorumla
ilkbaha0806 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Enn iyisi misvakkkkk :))) 1 1 Yorumla kederlii06 +1 yıl Aynen Yorumla
akımmayıss Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Tanks signal tercih etmesem bile faydalı bilgi. 0 0 Yorumla
furkan277 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Diş macunu signal olsun zaten kaliteli olur bence. 0 0 Yorumla
dragonbutfemale Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Şekersiz olması, şekersiz olması, şekersiz olması 0 0 Yorumla
İbrahimagyldz24 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Signal zaten, beyazlık demek o yüzden sorun yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
502Cevap
Önemli olan diş fırçalama tekniği
1/2/3/4 hepsi gerçekten güzel cevaplar 👌👍
Bembeyaz dislerim olsun yeter
Güzel paylaşım teşekkürler
Teşekkürler
#1GülüşüneBakar
Dislerimi beyazlatıyorsa benim için tamamdır😊
Tabiki
Beyazlatması kesinlikle çok önemli
Beyaaaz olmalı ya ne var ne
beyazlatsın temız nefes versin
Dişlerdeki beyazlığı kalıcılaştırması
En önemlisi beyaz dişler bence 👍👍
Colgate optik beyaz'dan daha guzel bu
Oldukça işe yarar bir macunn
Guzel bence olmuş #vesselam
Denerim belki bir gün.😅😅😅
Çok guzel cok mantıklı bencee
Karbonatda beyazlatıyo 😂😂😂
Güzel 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Güzel ben kullanmadım ama çok tavsiye ediolar
Dişimiz beyaz ama güldüren yok...
Gerçekten mukemmel, fiyatida uygundur umarim:)
Signal deneyin o daha kalıcı
Umarim zararlı maddeler çok yoktur.
Signal kullanıyorum zaten.
İlk önce dişleri çürümekten korumalı
güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Signal kullanıyorum zaten
Dişteki şu siyah tırtılar gitsin yeter
Karbonat her zaman olamıyor ama
Teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr
Harika bir beyazlık kim istemez ki
İyi bakalım birde buna bakalım en iyisi
Beyazlık ve bakım signal hep yanımda✌️
Güzel ürüne benziyor sanki denemek lazim
Daha ne olsun güzel işte...
Ben signal kullanıyorum rahatım
Kullanıyorum gerçkenten başarılı
Bende signal gullaniyom müko dis macunusu
Bunların hepsini signal bana tam olarak sağlıyor
Dış fırçalamak anayasal zorunluluk olmalı
Bende kullanıyorum beyazlılara çok etkili
Her zaman signal güvenmişimdir
Iyiiiiiiiiii iyiiiiii sjsjjsjdjd
Yani diş bakımı herkes için geçerli ve önemli
bembeyaz dişler her zaman önemli...
Düzenli kullanım ferah dişler
Enn iyisi misvakkkkk :)))
Aynen
En iyisi misvak bence misvak
Güzel paylasim signalden baska kullanmam
idare eder diyebileceğim bir macun
Ama hiçbir diş macunu hepsini aynı anda yapamaz
Tanks signal tercih etmesem bile faydalı bilgi.
Zignal sevirem her zaman kullanirem
Beyaz dişler gülusüde güzelleştiriyor
En kısa zamanda denemek istiyorum
Bakımlı dişler olmalı
Güzel gülebilmek için
Diş macunu signal olsun zaten kaliteli olur bence.
En iyisi misvak, bunlara gerek yok
Şekersiz olması, şekersiz olması, şekersiz olması
Signal zaten, beyazlık demek o yüzden sorun yok