Daha beyaz gülüşlere kalıcı olarak kavuşmanın sırrını öğrenmeye hazır mısın? Hemen, hayal ettiğin be
Sağlık Daha Beyaz Gülüşler İçin Diş Macununda Olması Gereken 6 Özellik (Sayfa 10) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 931 Daha Beyaz Gülüşler İçin Diş Macununda Olması Gereken 6 Özellik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 40 kişi beğendi
hasandldl Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Sağlık konusunda 362 cevap paylaştı. Dişlerim zaten inci gibi çok şükür 0 0 Yorumla
veledron75 Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Sağlık konusunda 366 cevap paylaştı. Beleş dişmacunu gönderen yok mu 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Sağlık konusunda 3,7b cevap paylaştı. Diş kalmadı valla, proteze talim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
502Cevap
Bunların tümünü bir yerde toplayamıyormuyuz
White now man kullanıyorum
Güzel diş macunu memnunum
Bende kullanıyorum çok güzel
Diş pastasından vszgeçmem hiçbir zaman
Bakım ve sağlık bir arada olsun, yeter
Dogrudur guzel bir bence olmus
Aşındırıcı olmadan beyazlamıyo
signal candır özellikle beyazlatmada
Süreklilik lazım ama yoksa bir faydası yok
Ben sürekli kullanıyorum ve gayet memnunum
bakimdan ziyade saglik icin..
White Now kullanıyorum kanka fena değil.
Aradıgım tavsiyeler burda işte
Signal 10 numara 5 yıldız
Kahve lekeleri büyük sorun cidden
Signal 10 numara 5 yıldız kim ne dorse dişin...
Bim de satılıyorsa alırım😁😁
Sürekli farklı macun kullanmak en güzeli
Çok güzel bence olmuş bu teşekkür ederim çok
Dış macunu pek beceremiyorum kullanmasını
tabiki 1 ve dört diyorum...
Signal hayatıma beyazlık katar.
Denenebilir bence eline sağlık :)
Kalite olduktan sonra sorun olmaz
signal iidir çok memnunum
Sinyal aralarında yer bellemiş güzel bir marka
Signal adamdır 👌🏻bbbbbbb
ozelligi bilmem en iyisi olacak
Çok iyi Çok faydalı kesinlikle tavsiye ediyorum
Tavsiye edilir bence doğal guzelık
Gayet güzel beyaz gümüş ler
3 kat daha etkili alıştım
Uzun zamandır kullandığım bir markaydı.
Signal in tüm ürünleri bence başarılı..
Organik diş macunu kulanıyorum
Harika bişey ben de kullanıyorum.
sıgnal cok guzel ya beyazlatıyor ferahlatıyor
Gecici beyazlik sagliyor o yuzden bilemedim
Karbonat li olması sanırım
Tavsiye ederim güzel bence
Güzel paylasim olmus tesekkurler :)
Beyaz gülüşler içğn signal
Güzel başarılı bir çalışma olmuş teşekkürler
Hoş kokusu ve temizlemesi ve de beyaz tutması
Signal cidden iyi bir macun
Dişlerim zaten inci gibi çok şükür
Beleş dişmacunu gönderen yok mu
Ben de signal kullanıyorum çok güzel 😍
Kimyasal madde içermesin benim için yeter
Kimyasal madde icermesin yeter
Güzel bence için teşekkürler
emeğinize sağlık güzel olmuş
beyazlatma işleminde iyiye yarar
Dişlere zarar vermesin kafidir benim için
Önemli bir konu dişler, signal güzel bir marka
Adam gibi adam olsun zaten o beyazlatir
Teşekkürler Signal deniyeceğim
Diş kalmadı valla, proteze talim
Beyaz diş etkileyici gülüş o bende yok sanırım