Herkese merhaba,
Kadınların her yerde gülmemesi, kahkaha atmaması üzerine bir halk yargısı var. Saçma olmasını tartışmıyorum bile. Ben bu gülmeleri ve kahkahaları nasıl daha fazla yaparız onu anlatmak istiyorum. Buyurun efendim;
1- İçimizden geldiği her yerde gülümsemek, kendimizi kasmamak en önemli detay!

Kültürümüz kadınların her yerde gülümsememesi gibi gibi bir yargıya sahip. Neymiş kadın her yerde gülmezmiş. Tam tersi her istediğimiz yerde gülümsemeli, mutluluğumuzu diğer insanlara bulaştırmalıyız.
2- Düzenli diş fırçalama gerekiyor

Güzel gülümsemek için dişlerimizin temiz ve hijyenik görünmesi gerekiyor. Dişleri fırçalamak şart.
3- Diş ipi kullanmak şart

Dişlerimizin aralarındaki kalıntılardan kurtulmamız gerekiyor. Bu nedenle diş ipi kullanmak bazen çileli gelse de çok yararlı. Her gün olmasa bile gün aşırı mutlaka yapmak lazım.
4- Ağız bakım suları tüm ağız bakımımız için çok yararlı

Ağzımızın içinde sadece dişlerimiz yok. Dilimiz, iç yanaklarda da mikroorganizma birikmesi olur. Bu nedenle diş bakımımızı ağız bakım suyu ile taçlandırmamız gerekiyor.
5- Dişçi koltuğundan korksak ta düzenli bir şekilde o koltuğa oturmak gerek

Dişçi koltuğu korkumuz olsa da düzenli aralıklarla dişçiye gitmemiz kendimiz ve çevremizdeki kişiler açısından pek yararlı olacaktır.
Ama en önemlisi en başta da söylediğim gibi. Biz kadınlar istediğimiz yerde güler, istediğimiz yerde kahkaha atabiliriz. Kahkaha bizim, ağız bizim, hayat bizim... Kime ne...
Sevgiler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar