Kişisel bakımına ekstra özen göstererek her şeyin tam olması hatta fazla fazla olup ihtiyaç anında h
Güzellik & Bakım Kişisel Bakımına Özen Gösteren Herkesin Yedeği Olmazsa Rahat Edemediği 6 Şey (Sayfa 3) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 47 Kişisel Bakımına Özen Gösteren Herkesin Yedeği Olmazsa Rahat Edemediği 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
Gokhan23delibal Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Düş jeli dış macunu gibi yedekler arasında dedorat gibi 0 0 Yorumla
Badday_21 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Yedeği olması çok önemli heleki deodorant ve diş fırçası 0 0 Yorumla
O-bu-şuşi Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Emeğinize sağlık çok yedekleme yapan bir insan değilim 0 0 Yorumla
gamzeacar92 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Şampuan olabili sabun olabilir dış fırçası olabilir 0 0 Yorumla
BestLiBiDo Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Duşa girdikten sonra bittiğini fark ederek tüm keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli güzel fikir 0 0 Yorumla
Hüseyin_33 Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Duşa girdikten sonra bittiğini fark ederek tüm keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli 0 0 Yorumla
Anonim1010 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Her şeyin muhakkak yedeği olmalı. Kişisel bakım çok önemli!! 0 0 Yorumla
Fitgril Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Bunların hepsinin zaten yedeği var. Olmalı da extra bir durum olmamali 0 0 Yorumla
SedatKartal Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Bakım önemli tabiki. Hep dikkat etmek gerekli bakımsız insanlar nefret sebebi 0 0 Yorumla
Antes_depois Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Bu bir tek bende var galiba begendigim giysiden iki tane almak 0 0 Yorumla
DtwFear Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sevgilinin bile yedegi lazim fırçanın her zaman yedeği gerek 0 0 Yorumla
Tuğrulak Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Diş fırçası ve bir kaç çeşit şampuan gerekli oluyor 0 0 Yorumla
Rüzgâr8888 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 718 cevap paylaştı. Şampuan parfüm diş macunu diş fırçası duş jeli bunların yedeği olmalı yoksa rahat edemem 0 0 Yorumla
Lexoqe Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Ne kullanırsam kullanayım hepsi aynı etkiyi veriyor. 0 0 Yorumla
Hilalin_bir_gulu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Keşke diyette olan bir insanın tatlı krizini atlatmak adına şu diş macunlarını kakaolu yapsalar.. 0 0 Yorumla
rroommeeoo Takip Et Master Yaş: 51 +1 yıl Devir hesap devri. Kaliteyi ucuza bulunca fazla alirım hep 😉 0 0 Yorumla
delibalimbnm Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl ayyyy ne zor kadın olmak yahu hep yedek taşımak zorunda kalıyoruz. 0 0 Yorumla
Sell_imce Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Şampuan önemli banyoda fark edip tekrar giyinip almak uzun iş 0 0 Yorumla
ysydjxhbx Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Yedek olmalı bazı şeylerin bu hayatta çünkü onlar hayatı yaşanır kılıyor 0 0 Yorumla
GündüzYüzlüAdam Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Yedek her zaman bulundururum. Özellikle diş bakım ürünlerinin:) 0 0 Yorumla
Melsas Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Hakikaten öyle ya özellikle duş jeli vücut sütü favorilerim 0 0 Yorumla
isteklivearzulu Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Hepsi gerekli ve sık kullandığımız şeyler teşekkürler 0 0 Yorumla
Sakico Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Stokçuluk kazandırır :) bende malzeme depolar ve yedekten kullanırım 0 0 Yorumla
ErosOkuKırdı Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Almıştım böyle birini arkadaş kullanmıştı ve halen duruyor. 0 0 Yorumla
SelimmS Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Dış fırçası daha önemli. Dis firczm yaninda olmazsa rahat edemiyorum 0 0 Yorumla
barış2315 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Her şeyden yedeğini bula bilirisinAma diş fırçasını paylaşamazsın O yüzden diş fırçası önemli 0 0 Yorumla
Şeker006 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Diş fırçasının yedeğininde yedeği olması gerek bence her ihtimale karşı seyahate falan çıkarken sıkıntı oluyor 0 0 Yorumla
korkmaz01 Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 759 cevap paylaştı. Bitiş çizgisine geldiğimizde yenisi elimizin altında olduğu için mis gibi kokmaya devam ettiğimiz deodorant 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et FenomenMaster Yaş: 46 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. eğlenceli bir calısma olmus 0 0 Yorumla
serwade Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Parfümüm bitmeden diğerini almzsam sokağa çıkamam 😂 0 0 Yorumla
Sultan-Demir Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Nasıl bittiğini asla anlamadığımız için market sepetine en az iki tane attığımız şampuan 0 0 Yorumla
Yirmiyedipe Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Herşey yedeği olması lazım özellikle deodorant malum yaz geliyor eline sağlık 0 0 Yorumla
Altn7106 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Güzel yazı olmuş aynen öyle herşeyin bir yedeği olmalı 0 0 Yorumla
Devrim_09De Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Her şeyin bir yedeği olması çok önemlidir özellikle diş fırçası 0 0 Yorumla
guveny05 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Diş fırçası benim için çok önemli yedeği mutlaka olmalı 0 0 Yorumla
bigfire_ Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Saplantımı bilmem ama tam 6 yıl kullana bileceğim 3.4. Bıçaklı traş bıçağım var. 0 0 Yorumla
Kira-Chan Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Dış macununun nasıl bittiğini anlayan bordo berelidir 0 0 Yorumla
Sudenz0 Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Her şeyin bir yedeği olması çok önemlidir özellikle diş fırçası. Harika 0 0 Yorumla
golden05 Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl parfüm roll-on çakmak yedekte mutlaka olması gerek😎 0 0 Yorumla
jezey Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişisel bakım önemli en başta insanın öz güvenini artırır 0 0 Yorumla
renas63 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 351 cevap paylaştı. yedekleyipte ne yapacağız sanki karaborsadanmı alıyoruz bittikçe alıyorum 0 0 Yorumla
Öpöcöök Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Saç kremi sinir oluyorum bitnce. bitemez deyip içine su karıştırıp çalkalamak. 0 0 Yorumla
TürkünBiri Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Suriyeliler olsa şimdi abi jöle, abi Esad bize jöle vermiyor jöle cok güzel abi 0 0 Yorumla
Arthur77 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl diş macunu fırcası traş bıcağı köpük traş losyonu şampuan taraklı jilet rolon 0 0 Yorumla
bykyrrkl Takip Et Bilge Yaş: 45 +1 yıl Traş bıçağı, diş macunu, diş fırçası, şampuan, yüz temizleme jeli, duş jeli 0 0 Yorumla
berkkgboberkk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl herşeyin bir yedeği olmasi çok onemlidir dış fircasi 0 0 Yorumla
sadecesenvardın29 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli 0 0 Yorumla
mustafaa_-_ Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl ben genelde gordugume atlarım ama kullanmaya gelınce bı ıkı kullandımı sıkılır bırakırım 0 0 Yorumla
benkimimbilmiyorumki Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl sadece bunları değil herşeyi yedeklemeyi severim 😃 0 0 Yorumla
Absolut31 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Diş macunu ve şampuan herzaman yedekte bulunduruyorum. 0 0 Yorumla
bozdag5959 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Ben bebek şampuanı kullanırım başka asla kullanmam yedeği deyil kolisiyle alırım Dalin 0 0 Yorumla
elderus Takip Et Yoda Yaş: 52 +1 yıl Kesinlikle deodorant. Diğerleri zaten bitmeden önce sinyal verir 0 0 Yorumla
Django_00 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Çok güzel bu yedekli fırçaları çok seviyorum seneler geçse de kullanıyorum 😂 0 0 Yorumla
Dorukkan Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl İlk defa duydum diş macunu ve diş fırçası bir denesemmi acaba? :) 0 0 Yorumla
mozerellaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Bende her şeyden ikişer tane alırım elimden geldiğince :D 0 0 Yorumla
Emeklimiralay Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Diş fırçasına ek olarak garip gelebilir ama misvak hijyenik saklanırsa faydalı , duş jeli önce mutlaka klasik sabunla yıkanılmalı diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Enezeyneb Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Malesef kullandigim begendigim bir urunun yedegini bulamazsam mecburen baska bir urunle dwm ediyorum ne kötü bir durum 😭😭😭 0 0 Yorumla
17asya Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl ben seyahat boy diş fırçası ve macunu taşıyorum hep yanımda kahve içmişsem ve önemli bir görüşmem varsa fırçalayabiliyorum gün içinde :) 0 0 Yorumla
Ezgi-H Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Hepsi kesinlikle yedekte bulundurduğum ürünler bir de diş ipi ve indirime girdiği an kaçırmadığım güneş koruyucu yüz kremi :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Düş jeli dış macunu gibi yedekler arasında dedorat gibi
Yedeği olması çok önemli heleki deodorant ve diş fırçası
Emeğinize sağlık çok yedekleme yapan bir insan değilim
Şampuan olabili sabun olabilir dış fırçası olabilir
Duşa girdikten sonra bittiğini fark ederek tüm keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli güzel fikir
Duşa girdikten sonra bittiğini fark ederek tüm keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli
Her şeyin muhakkak yedeği olmalı. Kişisel bakım çok önemli!!
Bunların hepsinin zaten yedeği var. Olmalı da extra bir durum olmamali
Bakım önemli tabiki. Hep dikkat etmek gerekli bakımsız insanlar nefret sebebi
Bu bir tek bende var galiba begendigim giysiden iki tane almak
Sevgilinin bile yedegi lazim fırçanın her zaman yedeği gerek
Diş fırçası ve bir kaç çeşit şampuan gerekli oluyor
Şampuan parfüm diş macunu diş fırçası duş jeli bunların yedeği olmalı yoksa rahat edemem
Ne kullanırsam kullanayım hepsi aynı etkiyi veriyor.
Keşke diyette olan bir insanın tatlı krizini atlatmak adına şu diş macunlarını kakaolu yapsalar..
Devir hesap devri. Kaliteyi ucuza bulunca fazla alirım hep 😉
ayyyy ne zor kadın olmak yahu hep yedek taşımak zorunda kalıyoruz.
Şampuan önemli banyoda fark edip tekrar giyinip almak uzun iş
Yedek olmalı bazı şeylerin bu hayatta çünkü onlar hayatı yaşanır kılıyor
Yedek her zaman bulundururum. Özellikle diş bakım ürünlerinin:)
Hakikaten öyle ya özellikle duş jeli vücut sütü favorilerim
Hepsi gerekli ve sık kullandığımız şeyler teşekkürler
Stokçuluk kazandırır :) bende malzeme depolar ve yedekten kullanırım
Almıştım böyle birini arkadaş kullanmıştı ve halen duruyor.
Dış fırçası daha önemli. Dis firczm yaninda olmazsa rahat edemiyorum
Elinize emeğinize sağlık..
Her şeyden yedeğini bula bilirisin
Ama diş fırçasını paylaşamazsın
O yüzden diş fırçası önemli
Diş fırçasının yedeğininde yedeği olması gerek bence her ihtimale karşı seyahate falan çıkarken sıkıntı oluyor
Bitiş çizgisine geldiğimizde yenisi elimizin altında olduğu için mis gibi kokmaya devam ettiğimiz deodorant
eğlenceli bir calısma olmus
Parfümüm bitmeden diğerini almzsam sokağa çıkamam 😂
Nasıl bittiğini asla anlamadığımız için market sepetine en az iki tane attığımız şampuan
Herşey yedeği olması lazım özellikle deodorant malum yaz geliyor eline sağlık
Güzel yazı olmuş aynen öyle herşeyin bir yedeği olmalı
Her şeyin bir yedeği olması çok önemlidir özellikle diş fırçası
Diş fırçası benim için çok önemli yedeği mutlaka olmalı
Saplantımı bilmem ama tam 6 yıl kullana bileceğim 3.4. Bıçaklı traş bıçağım var.
Dış macununun nasıl bittiğini anlayan bordo berelidir
Her şeyin bir yedeği olması çok önemlidir özellikle diş fırçası. Harika
parfüm roll-on çakmak yedekte mutlaka olması gerek😎
Kişisel bakım önemli en başta insanın öz güvenini artırır
yedekleyipte ne yapacağız sanki karaborsadanmı alıyoruz bittikçe alıyorum
Saç kremi sinir oluyorum bitnce. bitemez deyip içine su karıştırıp çalkalamak.
Suriyeliler olsa şimdi abi jöle, abi Esad bize jöle vermiyor jöle cok güzel abi
diş macunu fırcası traş bıcağı köpük traş losyonu şampuan taraklı jilet rolon
Traş bıçağı, diş macunu, diş fırçası, şampuan, yüz temizleme jeli, duş jeli
herşeyin bir yedeği olmasi çok onemlidir dış fircasi
keyfimizin kaçmasını engellemek için çoklu alınan duş jeli
ben genelde gordugume atlarım ama kullanmaya gelınce bı ıkı kullandımı sıkılır bırakırım
sadece bunları değil herşeyi yedeklemeyi severim 😃
Diş macunu ve şampuan herzaman yedekte bulunduruyorum.
Ben bebek şampuanı kullanırım başka asla kullanmam yedeği deyil kolisiyle alırım Dalin
Kesinlikle deodorant. Diğerleri zaten bitmeden önce sinyal verir
Çok güzel bu yedekli fırçaları çok seviyorum seneler geçse de kullanıyorum 😂
İlk defa duydum diş macunu ve diş fırçası bir denesemmi acaba? :)
Bende her şeyden ikişer tane alırım elimden geldiğince :D
Diş fırçasına ek olarak garip gelebilir ama misvak hijyenik saklanırsa faydalı , duş jeli önce mutlaka klasik sabunla yıkanılmalı diye düşünüyorum
Malesef kullandigim begendigim bir urunun yedegini bulamazsam mecburen baska bir urunle dwm ediyorum ne kötü bir durum 😭😭😭
ben seyahat boy diş fırçası ve macunu taşıyorum hep yanımda kahve içmişsem ve önemli bir görüşmem varsa fırçalayabiliyorum gün içinde :)
Hepsi kesinlikle yedekte bulundurduğum ürünler bir de diş ipi ve indirime girdiği an kaçırmadığım güneş koruyucu yüz kremi :)