Kişisel bakımına ekstra özen göstererek her şeyin tam olması hatta fazla fazla olup ihtiyaç anında h
Güzellik & Bakım Kişisel Bakımına Özen Gösteren Herkesin Yedeği Olmazsa Rahat Edemediği 6 Şey (Sayfa 4) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 47 Kişisel Bakımına Özen Gösteren Herkesin Yedeği Olmazsa Rahat Edemediği 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
pikachuuuuuhn Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl hepsi onemli bence en azindan dis fircasinin yedegi olmasi 1 0 Yorumla
changing Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl 3 tane diş fırçam var.. Ama kaç tanesi signal emin değilim :D 0 0 Yorumla
hayathayatdelice Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Dış giyime de değinseydiniz keşke ama yinede elinize saglik 0 0 Yorumla
khandzgn Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Diş fırçası kesinlikle yedeği olmalı bide diş macunu anında bitiyor 0 0 Yorumla
Sirbrady Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Hiçbirinin yedeği yok bende bitmeye yaklaşınca gidip alıyorum daha kolay 0 0 Yorumla
isparos Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Bende hep yedek yapanlardanım. 4 0 Yorumla
çay124 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Duş jelinde sıkıntı olmuyo ya su koyup tekrar kullaniyom 0 0 Yorumla
Kediyesili Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Birkaç tane diş macunu ve sabun yoksa evde olmaz. Nöbetçi mi arayalım :) 0 0 Yorumla
letsgob Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Cok doğru yani herkesin yanında olması gereken şeyler 0 0 Yorumla
Pağağağa Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Diş macunu yedeği yoksa zorla çıkarmaya çalışmak ah ölüm 0 0 Yorumla
-IIGökbörüII- Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Diş macunu, diş fırçası, tarak bunlar çok önemli yedekleri olmalı. 0 0 Yorumla
birciftdeli Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Başkasının diş fırçasını kullanabilecek arkadaşım varsa mümkünse arkadaşım olmasın 0 0 Yorumla
mourinho1997 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Parfüm deodorant tıraç bıçağı tırnak makası dis macunu dış fırçası 0 0 Yorumla
Knorbulyonn Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Fazla stoktan kaynaklı bunu nereye koyabilirsin sorusunda boğulmak 0 0 Yorumla
favgirl Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Diş macunu, şampuan ve pamuk en çok yedeklediklerim benim 0 0 Yorumla
aleyna080 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Kremlerden vazgeçemiyorum 4-5 tane olur genelde yarısına gelincede alırım hemen 😊 0 0 Yorumla
RagnarLothbrok7 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl kişisel bakım önemli gerçekten de.. insanların dikkat etmesi gerek 0 0 Yorumla
Destinesia_10 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Keşke hiç gerek olmasa bunlara hep kalıcı beyazlık temizlik falan olsaydı 0 0 Yorumla
Pizzaensevdiğimmm Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sampuan dus jelim macunun ve dis fircam hep yedigi olur 😂👉 0 0 Yorumla
umtsari Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl dişfırçası zaten kaybolup duruyo birisi mi yiyor anlamadım 0 0 Yorumla
Canemm2396 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Guzel bencee olmus. dis fircasinin yedegi olmali benved3 0 0 Yorumla
Wolfgangrange Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Sevdiğin bir şeyi sonra bulamamak çok fena. Keşke önceden rafı boşaltsaydım dedirtir. 0 0 Yorumla
badfinger Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl kişisel bakım çok önemlive öpüşürken ağzı leş gibi olmamalıdırgüzel paylaşım 0 0 Yorumla
belindahanım Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saç spreyi benim için önemli yedek evde hep vardır 1 0 Yorumla
1yıldıztilbekafası Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Cidden ya şampuanlar neden çok çabuk bitiyo ki 1 0 Yorumla
Black116 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Aynen ya her şeyden iki adet var en az hem de 🙄 1 1 Yorumla BirisiOlurKendisi +1 yıl güzel işte ♡^▽^♡ Yorumla
Aylish2323 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yediğin olması gerekiyor , yedeksiz kadın olmaz 0 0 Yorumla
muhafazakardeli Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Her şey yedekli olmazsa rahat edemiyorum 🚅 0 0 Yorumla
SuuXChoeer3h Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Yedek her zaman önemli, özellikle stok ayıranlar 0 0 Yorumla
hotcharismaticboy Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl diş fırçası yedek olmalı bence.. birde şampuan 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
hepsi onemli bence en azindan dis fircasinin yedegi olmasi
3 tane diş fırçam var.. Ama kaç tanesi signal emin değilim :D
Dış giyime de değinseydiniz keşke ama yinede elinize saglik
Diş fırçası kesinlikle yedeği olmalı bide diş macunu anında bitiyor
Hiçbirinin yedeği yok bende bitmeye yaklaşınca gidip alıyorum daha kolay
Bende hep yedek yapanlardanım.
Duş jelinde sıkıntı olmuyo ya su koyup tekrar kullaniyom
Birkaç tane diş macunu ve sabun yoksa evde olmaz. Nöbetçi mi arayalım :)
Cok doğru yani herkesin yanında olması gereken şeyler
Diş macunu yedeği yoksa zorla çıkarmaya çalışmak ah ölüm
Diş macunu, diş fırçası, tarak bunlar çok önemli yedekleri olmalı.
Başkasının diş fırçasını kullanabilecek arkadaşım varsa mümkünse arkadaşım olmasın
Parfüm deodorant tıraç bıçağı tırnak makası dis macunu dış fırçası
Fazla stoktan kaynaklı bunu nereye koyabilirsin sorusunda boğulmak
Diş macunu, şampuan ve pamuk en çok yedeklediklerim benim
Kremlerden vazgeçemiyorum 4-5 tane olur genelde yarısına gelincede alırım hemen 😊
kişisel bakım önemli gerçekten de.. insanların dikkat etmesi gerek
Keşke hiç gerek olmasa bunlara hep kalıcı beyazlık temizlik falan olsaydı
Sampuan dus jelim macunun ve dis fircam hep yedigi olur 😂👉
dişfırçası zaten kaybolup duruyo birisi mi yiyor anlamadım
Guzel bencee olmus. dis fircasinin yedegi olmali benved3
Sevdiğin bir şeyi sonra bulamamak çok fena. Keşke önceden rafı boşaltsaydım dedirtir.
kişisel bakım çok önemli
ve öpüşürken ağzı leş gibi olmamalıdır
güzel paylaşım
Diş fırçası ve macunu hep yanımda olur.
Diş fırçası ve sabun olmazsa olmaz
Saç spreyi benim için önemli yedek evde hep vardır
Diş bakımı çok önemli, dikkat etmeliyiz.
Tabiki şampuan
Benim için önemli
Cidden ya şampuanlar neden çok çabuk bitiyo ki
Dis fircasi dis macunu her yerde bol bol var😀
Aynen ya her şeyden iki adet var en az hem de 🙄
güzel işte ♡^▽^♡
iyide bunların ya yedegi yoksa ne yapacagız
Bir de lif ekleyelim buna..😍
Hahahaha tamamen yasadiklarim
hepside kesinlikle dogru👏
Diş fırçası kesinlikle ağiz bakımı önemli
Diş fırçasının mutlaka bir yedeği olmalı ya :)
Güzel bir paylaşım teşekkürler
en cabuk biten sampuanlar oluyor ama
Olmazsa olmazlar hepsinin yedeği lazım
Dış fırçası tabikide kesinlikle yedeği olmalı
Dış fırçası , koltuk altı roll on
Ya sen bni mı anlattın burda 🙈
Islak Bornozun yerine diğerini kullanmak
guzelmiş elinize saglık Cok dogru olmus
tamda bu yedeklemek en guzeli :)
Yediğin olması gerekiyor , yedeksiz kadın olmaz
Sigaramın yedeği olsun yeter :D
duş jeli bitince delirenler shjhgg
Her şey yedekli olmazsa rahat edemiyorum 🚅
Yedek her zaman önemli, özellikle stok ayıranlar
Dis macunu biterse oturur aglarim. d. d
Bende herşeyin bir yedeği vardır mutlaka
Kesinlikle yedek deodorant
Cook iyi ellerinize saglik
diş fırçası yedek olmalı bence.. birde şampuan
guzel olmus ellerinize saglik 😊😊
Herseyin yedeği olması şart
Cocukluğumun diş macunu :)
En önemlisi şampuan ve diş fırçası