Altlarına ışıltı attırmıştım saçımın ama şimdi kesesim var kıvırcık saçlarımı omuzlarımdan biraz daha aşağıda keseyim mi?

ee ne diyonuz napim sizce
Altlarına ışıltı attırmıştım saçımın ama şimdi kesesim var kıvırcık saçlarımı omuzlarımdan biraz daha aşağıda keseyim mi?
Cevapla