Saçları gür ve kıvırcık olan kızları görünce kıskanmıyorum kıskanacak bir durum olduğunu düşünmüyorum. Böyle saçların bakımı zordur yani bence zordur aynı yapıda tutmak gür kalmasını sağlamak ve canlı görünümünü korumak emek ister ama kadınlar bu saçı tercih ediyorsa demek ki uğraşmayı saçlarıyla zaman geçirmeyi seviyorlar demektir. Herkes dilediği saç tarzını yapmakta özgürdür böyle saçlara sahip birilerini görünce kıskanmam ama beğenirim beğendiğimi de dile getirmekten çekinmem.