Bu sıralar her kadın da bandana gözlük görüyoruz, bu tür bandanalar çekicilik katıyor mu kadına? 


Benim oldukça hoşuma gidiyor gadası. Zaten kadınlar kendilerine yakışmayan bir aksesuarı saçları arasında kullanmaz. Oldukça hoş bir görünüm elde ediyorlar. Hatta renkli olanları daha hoş görünüyor.
Bende takıyorum hoş duruyor ama bende çekici durmak yerine kantinci ablalar gibi duruyor. 😄
Ahahahhahaha
Cevap
27Cevap
Sevgilim takıyor ve çok yakışıyor. Hatta ben de takmaya başladım, benim saçlar da uzun. Uyumlu bir şekilde geziyoruz :D
Her kadın da değil.
Saclari resimdeki gibi uzunsa. Beğenirim.
Hem bandalar saçı tam kapattığında pek beğenmem. Resimdeki gibi olursa beğenirim.
Güzel duruyorsa beğenirim ben daha çok bilek de beğeniyorum hatta aldım 4 tane bileğime takmak için renkli renkli
Bunlar kaç sene önce modaydı ya hatta o zaman dolu almıştım 1 2 kere taktım durdu bir süre orada sonra attım asdfgasdfghjs
Atmasaydın satardın şimdi 😂😂
1 lira ederdi heralde tanesi? 😂
Fotoda mi sen misin bilmiyorum ama eğer sensen zaten bandana yakışmaz sana 😀
Para etseydi iyiydi ama satar bana verirdin para lazım bana çalışmıyorum 😂
kadın böyleyse dedemin şalvarını da giyse çekici olur
Türbanlılar takınca çok komik oluyor gahahahahahahshah
Sınav senemdeki taktiklerden biri her kelimesiyle başlayan cümle %99 yanlıştır
E artık konuşalım mı biraz
Ben onları temizlik ya da yemek yaparken kullanıyorum birde moda mı olmuş 🤣🤣🤣
Hakkatten moda olmuş yaw şu işe bak ev hanımları takıyorlar moda olmuyor bu nasıl bir şey anlamadım 🤦♂️
Sadece bandana ile olacak iş değil çekicilik. Ama güzele detay dahada güzellik katar.
Temizlik yaparken takıyorum ve seviyorum rahat oluyor
Sanırım ben fazla kadın görmüyorum 😂 Bu kadına yakışmış. Ben pek bandanalı kadın görmüyorum.
Bazı kadınlara çok yakışıyor, flarında kullanılması gerektiğini düşünüyorum.
Ben beğenmiyorum şahsen İranlı turistler gibi geziyor herkes 👎👎
Evet. Çok severim çoğu zamanda kombinime göre birini takarım.
Çok abartılıyor bence hele şalın üzerine yapılanlar 🤢
Takıyorum beğeniyorum ☺️
Ne badanasi bilmiyorum
Bandanalar güzel duruyor
Her kesde degil yakışana
Bir ben göremiyorum sanırım.
kimsede gormedim sen söyleyene kadar
Ben seviyorum ama yakışması lazım takanlara :D
Bence güzel tatlı duruyor
Benim için fark etmez, taksa bile seksi olur
Zaten bir şey trend oluyor herkeste bıktım ya
Evet beğeniyorum kendime de yakıştırıyorum
Güzel bende kullanmaya başladım.
biz bunları hastanede her gün takıyorduk zaten 😂
Sorudaki kız cok güzel ya😂
Kullanan, görseldeki gibi olursa, evet
Beğeniyorum fakat kendimde kullanmam.
Beğeniyorum ama bana yakışmıyor 😕
Sana her şey yakışır:)
Her yüze yakışmıyor diye düşünüyorum 🙄🙏
Ay ben korkuyorum, gördüğümde 😨
Sende her b0ktan korkuyorsun
yakışıyırsa beğenirim.
Güzel koblinleyene evet göze güzel geliyor
Tesetturluler neden takiyorsa
Hayır
Beğeniyorum fakat kendime yakıştırmıyorum
Herkese yakışmıyor
Herkese yakışmaz bu
Hayır
evet
hayır
Evet güzel görünüyor
herkesin harcı değildir herkeze yakışmıyor
Tarzım değil
Sevmediğim insanlarda görmek beni mutlu ediyor.
Güzel de bende bir halta benzemiyor
Evet farklı bir görünüm yapıyor ama yakışıyor
Eh işte olsa da olur olmasa da
Güzel buluyorum
Evet cook güzeller
Yakılıyor
aynen
Güzel duruyii
Herkese gitmiyor
Evet beyeniyorum
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar